Gå til innhold

Ute etter et spesielt bilde

MagnusW

Anbefalte innlegg

Noen har et slikt bilde jeg kan få?

post-40045-1162841687_thumb.jpg

Synes han mannen er så morsom og liker de, men bildene på google får jeg ikke lastet.

Synes jeg har sett bilde så mange steder nå, er det noe kjent eller spesielt bilde?

VEt det finnes med forskjellig skrift, men jeg er ikke ute etter noen spesiell.

MagnusW :)

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enda bedre gjort å ikke han noe bedre å gjøre en å pirke på skrivefeil hos andre brukere.

7237339[/snapback]

Ja.. Når vi er inne på unødvendig posting...

Og jeg tror de fleste forsto poenget mitt om at det var bra gjort å glemme en bokstav der.

Endret av _Julenissen_
Lenke til kommentar
Og jeg tror de fleste forsto poenget mitt om at det var bra gjort å glemme en bokstav der.

7237447[/snapback]

Det er vel strengt tatt ikke nødvendig å påpeke. De fleste skjønner vel at det kun var en liten skrivefeil, en slurv og da er det unødvendig å kommentere det.

Lenke til kommentar
Ja.. Når vi er inne på unødvendig posting...

7237447[/snapback]

Det er TOTALT unødvendig å kommentere skrivefeil til andre brukere. Du vet ikke om vedkommende har problemer med feilposting eller ikke så derfor skal man være ydmyk ovenfor å kommentere slike ting. Skal du på død og live kommentere det så sender du en PM til vedkommende det gjelder og gjør vedkommende oppmerksom på skrivefeilen.

Og du markerer skrivefeilen hans med en nedlatende holdning ovenfor andre brukere og det er IKKE måten å gjøre det på og det strider imot rettningslinjene også så please..hold deg unna slike kommentarer.

EOD av denne diskusjonen. Vil du kommenter saken videre så tar du kontakt med meg via PM ol.

Lenke til kommentar

Ble du mobbet for dysleksien da du var liten og har derfor komplekser enda? :-----(

Han tok seg tydligvis ikke nær av det, og det burde han ikke heller. Som han selv sier var det en tydelig slurvefeil som ble veldig feil.

Og jeg tar det her fordi det delvis var et svar til Fisker også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...