MagnusW Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Noen har et slikt bilde jeg kan få? Synes han mannen er så morsom og liker de, men bildene på google får jeg ikke lastet. Synes jeg har sett bilde så mange steder nå, er det noe kjent eller spesielt bilde? VEt det finnes med forskjellig skrift, men jeg er ikke ute etter noen spesiell. MagnusW Endret 6. november 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Dette er jo en av flere velkjente versjoner: *gå i dekning* Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Hvor har du fått tak i den? Er det noe spesielt opphav til den? Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hehe.. Aldri sett før.. Morro:!: Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hvor har du fått tak i den? Er det noe spesielt opphav til den? 7231988[/snapback] Fant den i en tilfeldig "post dine buttsecks-bilder"-tråd, opphavet vet jeg ingenting om. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det finnes en sak på internett hvor du kan lage din egen. Hvor den er er jeg ikke kar om å vite, men kaysindre på forumet har postet et selvlagd bilde, så han vet sikkert. Lenke til kommentar
sokkhue Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 haha, sett det før, men da sto det "I'm using the internet!! haha" Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Endret 7. november 2006 av Fisker Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 http://www.hetemeel.com/ Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Rare ting man finner på nettet... Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Godt gjort å stave diskusjon.no feil. 7234796[/snapback] Jeg var trøtt. =(( Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Godt gjort å stave diskusjon.no feil.7234796[/snapback] Enda bedre gjort å ikke han noe bedre å gjøre en å pirke på skrivefeil hos andre brukere. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Enda bedre gjort å ikke han noe bedre å gjøre en å pirke på skrivefeil hos andre brukere. 7237339[/snapback] Ja.. Når vi er inne på unødvendig posting... Og jeg tror de fleste forsto poenget mitt om at det var bra gjort å glemme en bokstav der. Endret 7. november 2006 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Og jeg tror de fleste forsto poenget mitt om at det var bra gjort å glemme en bokstav der. 7237447[/snapback] Det er vel strengt tatt ikke nødvendig å påpeke. De fleste skjønner vel at det kun var en liten skrivefeil, en slurv og da er det unødvendig å kommentere det. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Og det var din, min og alle andres kommentarer til det Da holder det vel? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Ja.. Når vi er inne på unødvendig posting... Og jeg tror de fleste forsto poenget mitt om at det var bra gjort å glemme en bokstav der. 7237447[/snapback] Det er TOTALT unødvendig å kommentere skrivefeil til andre brukere. Du vet ikke om vedkommende har problemer med feilposting eller ikke så derfor skal man være ydmyk ovenfor å kommentere slike ting. Skal du på død og live kommentere det så sender du en PM til vedkommende det gjelder og gjør vedkommende oppmerksom på skrivefeilen. Og du markerer skrivefeilen hans med en nedlatende holdning ovenfor andre brukere og det er IKKE måten å gjøre det på og det strider imot rettningslinjene også så please..hold deg unna slike kommentarer. EOD av denne diskusjonen. Vil du kommenter saken videre så tar du kontakt med meg via PM ol. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Ble du mobbet for dysleksien da du var liten og har derfor komplekser enda? :-----( Han tok seg tydligvis ikke nær av det, og det burde han ikke heller. Som han selv sier var det en tydelig slurvefeil som ble veldig feil. Og jeg tar det her fordi det delvis var et svar til Fisker også. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Da er det slutt på skrivefeilkritikk osv. En kortere ferie tildelt og noen poster slettet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå