Gå til innhold

Bilde i tunnel


Rivers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns det var bra sug i bildet (foretrakk fargeversjonen). Svingen trekker blikket innover i bildet og bevegelsesuskarpheten gir en fin fartsfølelse. Det eneste jeg har å utsette på bildet er at det er litt ubalansert, siden linjen innover i bildet begynner flott nede i høyre hjørne, men et stykke opp på venstre side.

 

Alt i alt et fint bilde.

Lenke til kommentar

Stilig effekt på dette bildet, linjene og lampene. Både farger og s/h fungerer bra her. Likevel synes jeg kanskje s/h var stiligst.. men vanskelig å si! Jeg synes også bremselyset forstyrrer veldig mye, selv om det er knøttlite. Det tar heldigvis bare to sek å fikse i redigeringsprogram :)

Lenke til kommentar
Jeg syns det var bra sug i bildet (foretrakk fargeversjonen). Svingen trekker blikket innover i bildet og bevegelsesuskarpheten gir en fin fartsfølelse. Det eneste jeg har å utsette på bildet er at det er litt ubalansert, siden linjen innover i bildet begynner flott nede i høyre hjørne, men et stykke opp på venstre side.

 

Alt i alt et fint bilde.

7232460[/snapback]

Kan ikke si meg helt uenig :)

Har versjoner av bildet hvor tunnelen ikke forsvinner i midten, men på siden (etter tredjedelsregelen).

Da synes jeg det mister litt av suget som bildet hadde...

 

img3945editzm5.th.jpg

... men jeg synes allikevel bildet funker :)

 

Veldig bra bilde! Men var ufattelig uheldig at du fikk med bremselyset til bilen helt fremst i tunellen. var veldig forstyrrende! Iallefall for meg! Men tøft bilde allikevel! :)

7233507[/snapback]

Tar heldigvis bare et lite nanosekund å fjerne :)

 

 

Tøft bilde, har du lagt på filter som får det til å se ut som du kjører eller var det i en bil du satt?

Synd du måtte stille så hardt på ISO verdien, ser det litt for godt for at det blir perfekt, men fin bruk av vidvinkel :)

7233565[/snapback]

Ikkeno' filter. Står oppreist foran i en buss og knipser ut i mørket.

ISO'en plager meg ikke. Siden fargene er så monotone synes jeg det er litt passendes.

 

:wow: Plutselig mange tilbakemeldinger... Takk for det :D

Lenke til kommentar

Synes at bildet var skarpt mtp hvordan det er tatt jeg. Likte bildet egentlig ganske bra, det er jo teknisk sett ganske så flott, men jeg synes kanskje det mangler ett motiv. Hadde bilde foran ligget litt lengre bak kunne du ha fått mer "biljakt" følelse, eventuelt hatt en bil helt nært litt til venstre hadde det blitt ett meget stilig portrett av den bilen.

 

Når jeg oppdaget bremselyset i det fjerne tenkte jeg at vedkommende akkurat slapp unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...