Quattro7 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Jeg skal kjøpe pc, men den jeg skal kjøpe har "Microsoft Windows XP Media Center 2005 Edition", betyr det at den har Windows Xp, og at jeg har muligheten for å starte media center over, eller hvordan er det der? Endret 6. november 2006 av Quattro7 Lenke til kommentar
Royal Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ja, det stemmer Kjøp i vei.. Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Ok. Takk for hjelpa. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Mediasenter er egentlig bare en forbedret utgave av windows media player. Ellers er windows helt som vanlig Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Flyttet fra kjøp/salg til windows, da det er programvare relatert spørsmål, og ikke hjelp til å kjøpe pc, eller deler. Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hei. Faktisk så er Windows MediaCenter kjappere enn Både XP Home og XP Pro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå