Skogslik Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Noen som har handlet fra Bestbuy.com? Ser dem selger Resident Evil 4(NTC) til ca 150kr. Noen som vet vor mye det er i frakt derfra, og om det er en seriøs side? Takker =) Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg bestilte et webcam derfra for en stund siden.. Satt og ventet på at oppkravslappen skulle komme.. Men da jeg hadde ventet i 2 uker, viste det seg at jeg måtte betale med visa/mastercard .. med en gang, før de sendte ut varen.. så jeg dreit i hele greia hehe... Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 *host* Bestbuy er en av USa størst elektronikkvarekjeder, gedigne varehus. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Ok så da er den seriøs Men hvordan er det med frakten fra den siden? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hadde du trykt på Coustomer Service, Shipping og International hadde du funnet det ut International Shipping You may ship an order to these countries: U.S., Puerto Rico, the Virgin Islands, Guam, or an FPO or APO address. We are not able to ship internationally to other countries. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hvis du er ute etter billige spill og frakt annbefaler jeg deg å sjekke ut www.cduniverse.com men husk å pass på region-koder. Advarsel går du inn på denne siden blri du nok ganske misunnelig på hvor billige spill de over dammen(les: USA får). Feks Halo 2 Collectors Edition til 40kr... Cheapassgamer Eller så har du jo Bacons Bargains Lykke til med pris jakten. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Hadde du trykt på Coustomer Service, Shipping og International hadde du funnet det ut International Shipping You may ship an order to these countries: U.S., Puerto Rico, the Virgin Islands, Guam, or an FPO or APO address. We are not able to ship internationally to other countries. 7232563[/snapback] uff da Edit: Pc Lynet: Likte den siden du sa, www.cduniverse.com men hvordan er betalingen her, må man betale med Visa liksom, og går dte med Visa Electron? Og viss varene er over 200kr må man vell betale toll, går det an og få dem til og sette en annen pris på pakken? Endret 6. november 2006 av gas Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Noen som har handlet fra Bestbuy.com? Ser dem selger Resident Evil 4(NTC) til ca 150kr. Noen som vet vor mye det er i frakt derfra, og om det er en seriøs side? Takker =) 7231773[/snapback] Og spillet skal være til hvilken plarrform? Anbefaler deg www.play.com Resident Evil 4Ville også tatt en titt i denne tråden selv om den omhandler DVD-nettbutikker selger de aller fleste spill også Ellers er www.play-asia.com og www.videogamespluss.ca veldig gode nettbutikker som selger spill rimeligt Endret 7. november 2006 av Wooho Lenke til kommentar
butare Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Bor i USA og handler litt innimellom på Bestbuy. Prisene i butikkene er ikke det beste her borte. Bruker konsekvent Pricegrabber når jeg skal handle litt av verdi. Det er store penger å spare på å bruke Pricegrabber. Edit: Når jeg snakker om prisene i butikkene, mener jeg butikker vs internett. Det er ofte snakk om veldig store forskjeller. Endret 7. november 2006 av butare Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hadde du trykt på Coustomer Service, Shipping og International hadde du funnet det ut International Shipping You may ship an order to these countries: U.S., Puerto Rico, the Virgin Islands, Guam, or an FPO or APO address. We are not able to ship internationally to other countries. 7232563[/snapback] uff da Edit: Pc Lynet: Likte den siden du sa, www.cduniverse.com men hvordan er betalingen her, må man betale med Visa liksom, og går dte med Visa Electron? Og viss varene er over 200kr må man vell betale toll, går det an og få dem til og sette en annen pris på pakken? 7234140[/snapback] Må da vel være mulig å iallefall prøve å finne informasjon på egenhånd? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Edit: Pc Lynet: Likte den siden du sa, www.cduniverse.com men hvordan er betalingen her, må man betale med Visa liksom, og går dte med Visa Electron? Og viss varene er over 200kr må man vell betale toll, går det an og få dem til og sette en annen pris på pakken? 7234140[/snapback] Nei de setter ikke ned priser på pakken. Du kan betale med Visa Electron nesten overalt hvis du har fullt kort nummer. (Les Nordea Ungdomskort ) Co[]V[]bster Har et poeng du kunne finni alt dette ut om du hadde trykt på Help... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Noen som har handlet fra Bestbuy.com? Ser dem selger Resident Evil 4(NTC) til ca 150kr. Noen som vet vor mye det er i frakt derfra, og om det er en seriøs side? Takker =) 7231773[/snapback] Og spillet skal være til hvilken plarrform? Anbefaler deg www.play.com Resident Evil 4Ville også tatt en titt i denne tråden selv om den omhandler DVD-nettbutikker selger de aller fleste spill også Ellers er www.play-asia.com og www.videogamespluss.ca veldig gode nettbutikker som selger spill rimeligt 7236534[/snapback] SKal ha det til Gamecube Edit: Noen her som kan forklare hvordan eg bruker Paypal, og va man trenger for og bruke det? =) Endret 7. november 2006 av gas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå