dvd-jan Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Når jeg booter maskinen kommer jeg forbi det første "oppstartsvinduet", men når den skal i gang med å boote windows skjer følgende: The last attempt to restart the system from its previous location failed. Attempt to restart again? Delete restoration data and proceed to system boot menu Continue with system restart Det er meningen at jeg skal kunne velge mellom de to ovvennevnte. Det sære er at tastaturet har sluttet å fungere, slik at jeg ikke kan foreta noen valg. Før jeg kommer til dette bildet fungerer tastaturet, slik at jeg kan gå inn i bios osv. Har prøvd å boote fra win xp cd`en, men dette nytter ikke da det kreves at jeg kan trykke en tast når programmet ber om det. Dette går altså ikke når windows skal i gang med å bootes. Har forsøkt å bruke andre usb-porter til tastaturet, men til ingen hjelp. Kan noen hjelpe meg?? Endret 7. november 2006 av dvd-jan Lenke til kommentar
Caze Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Det beste og enkleste ville nok være å skaffe et PS2-tastatur for anledningen. Endret 7. november 2006 av Caze Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jepp, problemet er at USB-kontrolleren din tydeligvis ikke er startet opp enda, og med et PS2 alternativ så ville du sluppet dette problemet. Kan vel for øvrig hende at det er noen alternativer i BIOS på dette - med tanke på Onboard USB kontroller og oppstart mener jeg. Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Har hatt det problemet selv før. Hjalp å starte pc-en til han kommer der du må skrive inn passord eller noe. Så ta ut tastaturet og putt det inni en annen usb port. Vent noen minutter til windows har installert tastaturet. Prøv med alle usb portene dine. Lykke til. Lenke til kommentar
dvd-jan Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Takker for tipsene. Skal først prøve med en ps2-overgang, så får vi se. Kan også dobbeltsjekke i bios om det er noen relevante innstillinger der, men tror ikke det. edit:skrvfeil. Endret 7. november 2006 av dvd-jan Lenke til kommentar
dvd-jan Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Jepp, det ordnet seg med en ps2-overgang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå