Hagforce Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Heisann. Jeg er ute etter en GPS som jeg kan bruke både i bilen og med topo kart. Hva anbefaler dere?. Siden den skal brukes i bil vil jeg gjærne ha stor skjerm. Vil ikke ha disse typiske håndholdte GPSene med knøtt skjerm som ser ut som en gammel mobiltelefon. Hva med Mio Tech A701 får en topo kart til den?. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Det er en PDA? Du kan da bruke PTGmap. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 garmin har mange gode gps er her er en link..... http://www.garmin.com/automotive/ Kanskje det kan hjelpe. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Takker for tips. Problemet er å finne en god gps med stor (forholdsvis) skjerm som kan brukes både med vei og topo kart..... Noen med tips angående dette?. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Er svært få (om i det hele tatt noen) som har det. Dette er på grunn av at det blir for mange lag med informasjon som må prosesseres når man skal ha alt i ett. Slike typer GPS'er kommer etterhvert som datakraften blir billig nok. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Ok. Hva med en god PDA?. Muligheter der?. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 PDAer vil ha den muligheten, ja. Selv bruker jeg TyTN med PTGmap og TomTom Navigator. Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Takker for tips. Problemet er å finne en god gps med stor (forholdsvis) skjerm som kan brukes både med vei og topo kart..... Noen med tips angående dette?. 7293451[/snapback] Denne må jo være et godt alternativ, kan bruke både Topo kart/City Navigator/Blueshart og har rimelig stor skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå