asad Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg ser rundt i menyen, men finner ikke en mulighet til å slå av denne lyden. Ser jeg på feil sted? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Savner også dette til min K700i(å kunne skru av denne funsjonen), skal snart oppgradere til K800i, og lurer derfor egentlig på det samme. Noen som vet om det går an på K700i evt? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) tror ikke at det går an på noen nyere telefoner, pga. problemer med snikbilder. Huska ofte at det kom i avisen før, at noen hadde tatt bilder i dusjen av folk og slikt. Og for å forhindre dette ble det ikke en mulighet for å slå av lyden, slik at folk vet når de blir tatt bilde av. Mener det var slik. Endret 6. november 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Shit... Må jeg begyne å modde telefonen min også nå da, for å få tatt ett snikbilde i ny og ne?? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Shit... Må jeg begyne å modde telefonen min også nå da, for å få tatt ett snikbilde i ny og ne?? 7231871[/snapback] Å? heheh, bare å modde i vei det, stikk et skrujern i høyttaleren og riv den i stykker edit: post 1111 Endret 6. november 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
asad Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 haha. faen. Kunne godt tenkt meg å ta bilde av en fin dame på bussen og sende til en kompis. Er det ikke en vei rundt denne begrensningen? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Er vel få veier rundt den Fint at det går på min nokia da den dumme er at det er elendig kamera.... Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Sett den på lydløs, da forsvinner kameralyden til deg med k700i prøv å sette den i den instillingen som heter møtemodus... d skal funke på noen av firmwaretypene Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Sett den på lydløs, da forsvinner kameralyden til deg med k700i prøv å sette den i den instillingen som heter møtemodus... d skal funke på noen av firmwaretypene 7232102[/snapback] lydløs modus funker heller ikke på nyere telefoner, får den aldir vekk. Har prøvd alt på min W810i, ingenting funker. Endret 6. november 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har mobilen på lydløs og kommer ikke ''bilde-tatt lyden'', bare at blitzen blinker...Har K800, prøv å oppgradere nye firmwaren til K800.. Lenke til kommentar
asad Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Har mobilen på lydløs og kommer ikke ''bilde-tatt lyden'', bare at blitzen blinker...Har K800, prøv å oppgradere nye firmwaren til K800.. 7232252[/snapback] Funka det der ja! Takk for hjelpen Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Shit... Må jeg begyne å modde telefonen min også nå da, for å få tatt ett snikbilde i ny og ne?? 7231871[/snapback] Apropos modding; fetteren min hadde en k700i som han surra med rundt dette med kameralyd. Han fikk tak i et eller annet fiffig program til pcen som gjorde at han kunne browse telefonen, og så sletta han kameralyden! Men før han fant kameralyden gikk en hel masse andre lyder til helvete også!.. :!: Trolig den mest lydløse telefonen sør for nordpolen etter den fadesen! Men den funka ihvertfall. Skal høre om han husker hva det browse programmet het! ..og om han husker hvilken fil han kom fram til var kameralyden.. :!: EDIT: Post 333! Catching up, Brian_N! Endret 6. november 2006 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Er vel få veier rundt den Fint at det går på min nokia da den dumme er at det er elendig kamera.... 7232015[/snapback] Funker vel med de fleste samsung og nokia telefoner hvis ikke jeg tar feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå