Gå til innhold

Slå av "Bilde-tatt"-lyden på K800i, går det?

asad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror ikke at det går an på noen nyere telefoner, pga. problemer med snikbilder. Huska ofte at det kom i avisen før, at noen hadde tatt bilder i dusjen av folk og slikt. Og for å forhindre dette ble det ikke en mulighet for å slå av lyden, slik at folk vet når de blir tatt bilde av. Mener det var slik. :)

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Shit... Må jeg begyne å modde telefonen min også nå da, for å få tatt ett snikbilde i ny og ne?? :p

7231871[/snapback]

Å? heheh, bare å modde i vei det, stikk et skrujern i høyttaleren og riv den i stykker :p

edit: post 1111 :w00t:

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Sett den på lydløs, da forsvinner kameralyden  ;)  til deg med k700i prøv å sette den i den instillingen som heter møtemodus... d skal funke på noen av firmwaretypene

7232102[/snapback]

lydløs modus funker heller ikke på nyere telefoner, får den aldir vekk. Har prøvd alt på min W810i, ingenting funker.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Shit... Må jeg begyne å modde telefonen min også nå da, for å få tatt ett snikbilde i ny og ne?? :p

7231871[/snapback]

Apropos modding; fetteren min hadde en k700i som han surra med rundt dette med kameralyd. Han fikk tak i et eller annet fiffig program til pcen som gjorde at han kunne browse telefonen, og så sletta han kameralyden! Men før han fant kameralyden gikk en hel masse andre lyder til helvete også!.. :!: Trolig den mest lydløse telefonen sør for nordpolen etter den fadesen!

Men den funka ihvertfall. Skal høre om han husker hva det browse programmet het! ..og om han husker hvilken fil han kom fram til var kameralyden.. :!:

EDIT:

Post 333! :w00t: Catching up, Brian_N! ;)

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...