oyvind_b Skrevet 18. november 2002 Forfatter Del Skrevet 18. november 2002 Takk for all hjelp. Siden jeg har s-video-utgang på skjermkortet og scart-inngang på TV'n trenger jeg altså følgende: s-video-kabel scart->s-video adapter Enig? (Beklager, men jeg trenger dette inn med teskje) Edit: skrivefeil. [ Denne Melding var redigert av: oyvind_b på 2002-11-18 12:56 ] Lenke til kommentar
HawP Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Quote: Den 2002-11-18 09:48, skrev oyvind_b:Takk for all hjelp.Siden jeg har s-video-utgang på skjermkortet og scart-inngang på TV'n trenger jeg altså følgende:s-video-kabelscart->s-video adapter Ja, forutsatt at enten TV'n din klarer s-video eller at skjermkortet også leverer kompositt (adapteret du refererer til er bare et adapter, og konverterer ikke). Lenke til kommentar
ZaLPhoN Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Jau... Du kan jo også mekke en lenger ledning selv da... jeg brukte en ISDN ledning for å forlenge ledningen min som var ca. 2 meter til ca.5 meter. Den funker FETT Hilsen ZaLPhoN :smile: Lenke til kommentar
ZaLPhoN Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Jau... Du kan jo også mekke en lenger ledning selv da... jeg brukte en ISDN ledning for å forlenge ledningen min som var ca. 2 meter til ca.5 meter. Den funker FETT Hilsen ZaLPhoN :smile: Lenke til kommentar
Cueball Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Quote: Den 2002-11-18 09:48, skrev oyvind_b:Takk for all hjelp.Siden jeg har s-video-utgang på skjermkortet og scart-inngang på TV'n trenger jeg altså følgende:s-video-kabelscart->s-video adapterEnig?(Beklager, men jeg trenger dette inn med teskje) Vil bare påpeke (som andre har gjordt før meg) at det ikke er sikkert TV'n din takler S-vidao signalene. Dette kan du sjekke opp, eller eventuelt skaffe/lage en slik overgang som Hondaen beskriver, dersom det ikke funker) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå