akristina92 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Jeg vurderer om jeg skal kjøpe meg en Xbox 360, og da har jeg noen spørsmål: - Hvordan blir bildet med en vanlig TV (billig Luxor CRT 21")? - Hvordan er det med internett-tilkobling? Er det vanlig nettverkstilkobling? - Må jeg betale for Xbox Live? Har jeg tilgang til "marketplace" uten Xbox live? Takker for svar på forhånd. EDIT: Og om man må betale for Xbox live, hvor mye? Og er det engangsbetaling, eller månedsbetaling? Endret 6. november 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Bildet blir helt ok. Man merker definitivt forskjell om man har spilt tidligere på en HDTV. Har man ikke det tenker man nok ikke mye på det. Vanlig nettverkstilkobling ja. Mulighet for å kjøpe ekstrautstyr sånn at du kan bruke trådløst nett. Xbox Live Silver er gratis, og da får du mulighet til å laste ned demoer og filmer fra marketplace. Xbox Live gold trengs for å spille over nettet. Koster vel ca 500 i året, og er vel verdt det Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg har en vanlig 36" widescreen tv. bildet er kanon bra på den tven. Gleder meg til jeg får hdtv;) - Hvordan er det med internett-tilkobling? Er det vanlig nettverkstilkobling? Det er helt vanlig nettverkstilkobling. akkurat som på en vanlig pc - Må jeg betale for Xbox Live? Har jeg tilgang til "marketplace" uten Xbox live? Live koster penger. Du kan velge om du vil kjøpe en måned, 3 måneder eller et helt år. 1 måned koster 59,- 3 måneder koster 159,- 1 helt år koster 499,- Jeg er litt usikker på om du har tilgang til "marketplace" med bare Silver abbonemanget, men uten Live i det hele tatt får du ikke tilgang der Altså du må være koblet opp mot internett for å få tilgang til Marketplace. Mvh -Shaft- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Man har tilgang på Marketplace med en gratis Silver-konto. For å spille multiplayer over Live må man ha en gold-konto, som altså koster penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå