dort Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har to gamle harddisker jeg gjerne skulle hatt data ut ifra bla. bilder. Har prøvt å få tak i data selv, men harddiskene er tilsynelatende så defekte at hele maskinen skrur seg av om jeg prøver å kjøre med dem tilkoblet. Er det noe jeg kan gjøre selv med slike tilfeller. Evt noen som vet om mer profesjonelle i Bergensområdet som tar slike oppdrag. Lenke til kommentar
nifty Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har to gamle harddisker jeg gjerne skulle hatt data ut ifra bla. bilder. Har prøvt å få tak i data selv, men harddiskene er tilsynelatende så defekte at hele maskinen skrur seg av om jeg prøver å kjøre med dem tilkoblet. Er det noe jeg kan gjøre selv med slike tilfeller. Evt noen som vet om mer profesjonelle i Bergensområdet som tar slike oppdrag. 7231228[/snapback] Kun ett skikkelgi firma i norge som tar slikt.... http://www.ibas.no m ligger i Kongsvinger , posten er fine greier ... Koster det hvite ut av øyet dog .... de OPPFANT seriøsitet Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 det blir kanskje litt for dyrt? Lenke til kommentar
dort Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Har to gamle harddisker jeg gjerne skulle hatt data ut ifra bla. bilder. Har prøvt å få tak i data selv, men harddiskene er tilsynelatende så defekte at hele maskinen skrur seg av om jeg prøver å kjøre med dem tilkoblet. Er det noe jeg kan gjøre selv med slike tilfeller. Evt noen som vet om mer profesjonelle i Bergensområdet som tar slike oppdrag. 7231228[/snapback] Kun ett skikkelgi firma i norge som tar slikt.... http://www.ibas.no m ligger i Kongsvinger , posten er fine greier ... Koster det hvite ut av øyet dog .... de OPPFANT seriøsitet 7231241[/snapback] Hva med firma som ikke er skikkelige ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå