swirix Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg vurderer og kjøpe ny mp3 spiller og håper at så mange som mulig vil komme med et forslag^^ Det jeg vil ha med er: Video Rimelig stor lagrings plass. Video Trenger forshovit ikke noe mer enn dette, fins det noen bra alternativer utenom Creative Zen visjon og Ipod 30gb video? takk på forhånd Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 iPod video? Den er ganske dyr, men den er sjikkelige saker vet jeg. Vis ikke vet jeg at Creative har et tilsvarende produkt som skal være like så bra. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 aipådd er overpriset og overhypet. Creative Vision M er en spiller som er hakket større og tyngre enn aipådd, men den er verd sin vekt i gull. Skjermen er bra, man kan spille av de fleste format, og man er ikke AVHENGIG av aitjunes. Creative prøver ikke alle triks i boka for å begrense dine muligheter og rettigheter som forbruker... slik som et visst eplefirma gjør. Det finnes også alternativer til creative... ta en till på www.anythingbutipod.com Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg vil si at Creative Zen Vision og Zen Vision:M stiller sterkest i den klassen... Så da er det bare og velge. Zen Vision:M har mere fokus på mp3 avspilling en Zen Vision som er en ren medie avspiller... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Tråden bryter med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
model-76 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Angående Creative Zen Vision:M 30 GB Så her jeg et lite spørsmål: Kan jeg koble Creative Zen Vision:M 30 GB opp mot prosjektoren direkte og spille av f.eks. en film? Blir bilde slik det er på spilleren? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Det går an og koble den rett i tv'en så med riktige kabler så tror jeg det går.. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Angående Creative Zen Vision:M 30 GB Så her jeg et lite spørsmål: Kan jeg koble Creative Zen Vision:M 30 GB opp mot prosjektoren direkte og spille av f.eks. en film? Blir bilde slik det er på spilleren? 7238016[/snapback] Bare kjøp deg TV-kabelen (199 kr) og koble til spilleren til prosjektoren. Du kan også koble prosjekttoren til pc'en og Vision:M til pc'n og spille videoen via pc'n. Jeg vil og anbefalle ZEN Vision:M og ZEN Vision! Disse fungerer utmerket og har god plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå