ikjell Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har litt problemer med å koble til en alternativ skjerm til min bærbare PC. Har koblet til en ekstra skjerm (egentlig en HDTV, men koblet til med VGA, så det skulle vel ikke ha noe å si). Får også bilde på den andre skjermen, men kun en utvidelse av skrivebordet. Jeg ønsker at den andre skjermen skal erstattet skjermen på den bærbare - dvs en "kopi" av det originale skjermbildet. Hvordan får jeg til dette? Har forsøkt å fjerne haken ved "Utvid Windows-skrivebordet med denne skjermen", men da bare deaktiveres den andre skjermen. Har en TravelMate 630 med GeforceGo2 skjermkort. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Clone mode er det noe som heter. Prøv å se i nVidia driveren (nVidia control panel). Ellers kan du prøve deg litt frem i windows sitt skrivebord opplegg. Dette skal være veldig enkelt å få til. Lenke til kommentar
ikjell Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Det var jeg sikker på også... Har ikke noe clone-mode, n-view eller lignende som jeg har på min stasjonære (med GF6800LE) Får heller ikke valgt skjerm nr 2 som primær-skjerm... ...og når jeg forsøker å innstallere nyeste drivere fra nVidia, så finner ikke de noe maskinvare som er kompatibelt med driverne - merkelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå