-Redhead- Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Folk her er sikkert litt lei av kattebilder. Men uansett, lengesiden jeg har lagt ut noe i denne tråden. Dette bildet tok jeg i kveld, syns det ble litt morsomt og ikke så aller verst på fokusen heller. Hva synd dere? Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 nice korleis skal eg deffinere uttrykket? veit sannelig ikkje kva eg skal seie! Lenke til kommentar
jammi Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kjempekult bilde! Vil si han/hun ser litt ut som en skikkelig luring! Akkurat som skurkene på film XD Uansett: Godt skutt, bra fokus og super bakgrunn. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Hadde ikke planlagt noe ved dette bildet i det hele tatt, bare tok et veldig raskt et av katten min. Så fant jeg ut at fokus, bakrunn og blits ikke ble så dårlig. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Bra skarphet i bildet, og flott uttrykk paa katten. Det er nesten som om jeg hoerer han sier: "I don't give a fuck". Haha! Allikevel ser jeg dessverre litt daarlig bakgrunn. Noen steder er lysere enn andre. Prov aa fjern dette i photoshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå