abarhaugen Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Har et stoort problem. så på en film i går,så hengte maskina seg, starta opp igjen fikk tella opp ram kontrollert ram og hardisker, alt virka fint helt til neste skjermbilde, da stoppa kortet og sende signal så skjermen sto bare å blinka, prøvde å skifte skjerm men skjedde de samme.. skifta kort og alt gikk fint, noen som vet hva som kunne skjedd? det står på esken til kortet at jeg har 3 års garanti gjelder denne? Mvh Andreas Barhaugen. Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 ingen som vet noe om dette? trenger sårt et svar!! Lenke til kommentar
S-Blazer Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Både ja og nei. De fleste forhandlere kjøper fra en eller annen leverandør, og fra leverandørene har man normalt ikke mer enn 1 års garanti. All form for utvidet garanti må man henvende seg til produsent. (dette gjør enten du selv eller selger.) Men siden kortet er rimelig nytt skulle det ikke være noe problem å få det byttet. Og vil ikke selger bytte kortet på garanti, har du alltids muligheten til å benytte deg av reklamasjon. Forøvrig har jo Norge (dessverre for oss selgere) et av verdens beste regler for kjøpere. Som en har nevnt før i et eller annet innlegg: Boka med regler som skal beskytte kjøpere er ufordragelig feit, mens boka som skal beskytte selgere mot kjøpere er ufordragelig tynn. :evil: :evil: :evil: Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 det står ivertfall på den originale esken fra hercules at det er 3 års garanti, det er vel de jeg må gå ut ifra da. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Hvor kjøpte du Hercules 9700 pro kortet fra?? Finner ingen steder der dem har dette inne! [ Denne Melding var redigert av: notarget på 2002-11-13 21:47 ] Lenke til kommentar
ponke Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Det med Hercules kort og garanti er gøy... not! Jeg leverte tilbake et GF3 Ti200 ifra Hercules. Måtte sende det til Danmark, og tok ikke og fikk tilbake mva da jeg sendte det ut av Norge. Det MÅ DU HUSKE PÅ. Å få utførsel dokumentert godt slik at du får pengene til mva dekt, da det kommer til igjen når et eventuelt nytt kort kommer. Hercules er relativt gode på retur, for å kjøre det via utlandet, sjekk Komplett.no sin side for tlf.nummer til Hercules sin support for Norden/Norge. Husk, engelsk er hovedspråket. Vær klar med notatark for RMA-nummer og fortell din e-post klart og tydelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå