eirik_lol Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hei... Her om dagen fikk jeg virus, måtte gjenoprette windows og slette steam. jeg lasta ned steam på nytt og prøvde å starte men, kommer en melding om: steam.exe(main exception):unaple to load libary steam.dll... har noen noe forslag? Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Vist du har Norton eller lignende virusprogram, så er det diffentli det.. hadde en kompis som hadde samme problemet. fjerna bare norton så var alt i orden;) Endret 6. november 2006 av Drunka Lenke til kommentar
eirik_lol Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Vist du har Norton eller lignende virusprogram, så er det diffentli det.. hadde en kompis som hadde samme problemet. fjerna bare norton så var alt i orden;) 7231116[/snapback] Men jeg har hatt AVG mens jeg har hatt steam før! da funka det Lenke til kommentar
Winnetou Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 prøv å deaktivere AVG under install av steam.. eventuelt kan det være at det ligger igjen noen registerfiler fra den forige steam installen Lenke til kommentar
eirik_lol Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 prøv å deaktivere AVG under install av steam.. eventuelt kan det være at det ligger igjen noen registerfiler fra den forige steam installen 7231203[/snapback] Hvordan få bort de? Lenke til kommentar
Winnetou Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 hm.. tja.. registeret er litt triky.. skriv "regedit" i kjør (windowstasten + r), og så søk etter steam, og så ser du om det har noen sammenheng med steamengine.. men her skal du være jævlig forsiktig.. sletter du feil ting, kan du i værstefall fucke windows installen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå