Splitter Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har fremdeles bare 45% reputation i Mora Sul og står egentlig helt fast. I loggen min står det noe om "Kaffu's guard" og "presents for Gonzales", men jeg finner ikke Kaffu's guard og aner ikke hva jeg skal gi Gonzales. Noen som vet noe om dette, eller andre måter å få opp reputation på? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Gonzales vil ha gull, en spesifikk slavedanserinne, samt noen gjeldsbrev fra en merchant. Hvis du går fra byen og mot der kaffu står, så følger du bare veien, så vil du ende opp på noen ruiner når veien svinger, og der er vaktene. Men jeg tror at det er slik at en av dem skal "lokke" deg dit fra et annet sted eller noe. Prøv å reise sørover til tempelet også. Der er det en del snadder. Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Mange takk. Skal prøve Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Vinner du Arena i Mora Sul, får du Moon Blade. Et veldig bra sverd for mitt daværende nivå (90dmg med 120str?), men jeg ga den til Gonzales og fikk minst +5 rep. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå