absinth Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Fikk lyst til å kjøpe Beach Life... men.. jeg har en p2 400 mhz, 256 mb rab. vodoo 3 16 mb 3dkort.. klarer den Beach Life? Systemkrav er: Windows 98/2000//XP Pentium II 450MHz 128 MB RAM 950 MB ledig harddiskplass Skjermkort med støtte for DirectX 8.1. Lenke til kommentar
absinth Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 forresten.. hvilken nettbutikk anbefaler gamerene? vil gjerne vite om både utenlandske og norske.. det viktigste er at leveringstiden er kort og prisene lave.. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Systemkrav er generelt et minimum, og gir bare sjelden bra nok resultat. Du bør nok oppdatere til siste Bios + drivere, og overklokke maksimalt. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Kjøp deg ny pc er min anbefaling...! Regner med P2 400 Mhzen begynner å bli gaske gammel etterhvert... Du kommer til å bli storfornøyd når du får den i hus... Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Sorry.. dobbelposting... [ Denne Melding var redigert av: Tigeren på 2002-11-11 19:00 ] Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Du kan sikkert prøve. minstekravet er ikke en bestemt grense. Det er bare tregere og mer ubehagelig å spille om maskinen er tregere enn anbefalt. Jeg kan forresten anbefale deg å overklokke litt. Sett FSB opp til 112MHz (standardvalg) så får du den til å gå på 448MHz. I tillegg kan du prøve å sette CAS2 på ram og overklokke skjermkortet. Da skal det i hvertfall bli litt bedre. Sikkert minst på høyde med den minstakrav-maskinen de har satt opp. Ups, jeg så akkurat nå: "Skjermkort med støtte for DirectX 8.1." Skjermkortet ditt henger ganske mye i baklefsa her og støtter kun DirectX 5 eller 6. Det gjør at mye av grafikkbehandlingen skyves over på prosessoren og da kan det gå veldig tregt. Du får se om du finner en demoversjon å laste ned så finner du ut om PC'n er bra nok til at du gidder å kjøpe det. Overklokking kan jeg anbefale uansett. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 http://www.play.com der eg handler alt dvd og spel nå Lenke til kommentar
absinth Skrevet 14. november 2002 Forfatter Del Skrevet 14. november 2002 takk for svarene, skal se om jeg ikke får overklokka litt, ihvertfall frem til min nye maskin er på plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå