monkeyboogie Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Heisann. Jeg skal om ikke så alt for lenge ha oppkjøring til bil, jeg føler meg litt usikker på om jeg kommer til å klare denne oppkjøringen, jeg vet ikke hvorfor, folk rundt meg sier at jeg kommer til å bestå vis jeg kjører normalt som jeg pleier men er forde nervøs. - Passe på vikeplikten min / holde vikeplikten min - Passe på mennesker i trafikken - Holde farten i rett grense - Holde flyt i trafikken - Se i speil oppfatte trafikkbildet Er ikke disse de viktigste tingene? :-) Jeg er redd om at jeg kansje dumper vis jeg er uheldig med bilen å "dør" bilen ut for eks? kan det skje vis jeg gjør det 1 gang? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Du stryker nok ikke ved at du kveler motoren, men det er negativt selvsagt. Det er bare å kjøre rolig inn mot kryss, passe på farta i forhold til været, vikeplikt og alt som du skal pleie å kunne. Ikke ta sjangser, ikke prøv å ta små luker når du skal på en motorvei o.l. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 - Holde farten i rett grense Gjerne litt under fartsgrensen hvis det for eksempel regner, står biler parkert langs veien, i boligområder osv. Det kjørelæreren min maste mest på var fartstilpasning, så jeg går ut i fra at det er viktig. Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Tusen takk for svar, jeg skal ha oppkjøringen min imorgen! Jeg har fortstått det slik at man kan ha noen feil og noen "Grove feil"? Folk jeg kjenner fikk fra 2 til 3 grove feil på arket fra sensoren når dem var ferdig å kjøre opp, men besto forde, men da mener jeg ikke vikeplikts brudd ogsånt, ikke sånne grove, men ja små grove. Man må vel ikke kjøre 100% perfekt? Endret 7. november 2006 av monkeyboogie Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Ikke 100 % feilfritt nei. Jeg fikk lappen på torsdag fordi om jeg kjørte på venstre side i en vanlig gate før en venstresving. Hadde det komt bil hadde jeg strøket, men jeg hadde flask så det ble bare en 2'er feil Sensoren ser på helhetsinntrykket, om du er flink å se deg for, fartsavpasning osv. Lykke til Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 kommer ann på sensor. Kjørelæreren min ga med ett varsku når sensor kom. Han var vist jævlig streng. Holdt på å stryke fordi jeg ikke brukte luker bra nok når jeg hadde vikeplikt, men heller ventet og tok det med ro. Fikk tre feil på det, men stod så vidt. Er også lurt å passe på stoppskilt, bommer du på ett slikt har du problemer. Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Ærlig talt, skal det masse til får å dumpe vis man kjører normalt og holder flyt i trafikken å holder vikeplikten sin og sånn helt vanlig. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 hvordan gikk det? Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Typisk, jeg hadde psyket meg skikkelig opp å får beskjed grytidlig om morgen at sensor var syk å at jeg fikk oppkjøring imorgen tidlig heller. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Dette stod det på vurderingsskjemaet til sensoren da jeg hadde kjørt opp. God observasjon og planlegging fører til bra fart og plassering. Dette er gullverdt når du er ute å kjører bil! Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Bestått! Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Gratulerer kjør forsiktig! Lenke til kommentar
Ajju_bhai Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Gratulerer Hvor hadde du oppkjøring? I oslo? Hvis ja, hvilken rute tok du? Hvor kjørte du? noen tips til meg? Bestått! 7250964[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå