Gå til innhold

Angående oppkjøring til bil.

monkeyboogie

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg skal om ikke så alt for lenge ha oppkjøring til bil, jeg føler meg litt usikker på om jeg kommer til å klare denne oppkjøringen, jeg vet ikke hvorfor, folk rundt meg sier at jeg kommer til å bestå vis jeg kjører normalt som jeg pleier men er forde nervøs.

- Passe på vikeplikten min / holde vikeplikten min

- Passe på mennesker i trafikken

- Holde farten i rett grense

- Holde flyt i trafikken

- Se i speil oppfatte trafikkbildet

Er ikke disse de viktigste tingene? :-)

Jeg er redd om at jeg kansje dumper vis jeg er uheldig med bilen å "dør" bilen ut for eks? kan det skje vis jeg gjør det 1 gang?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk for svar, jeg skal ha oppkjøringen min imorgen!

Jeg har fortstått det slik at man kan ha noen feil og noen "Grove feil"?

Folk jeg kjenner fikk fra 2 til 3 grove feil på arket fra sensoren når dem var ferdig å kjøre opp, men besto forde, men da mener jeg ikke vikeplikts brudd ogsånt, ikke sånne grove, men ja små grove.

Man må vel ikke kjøre 100% perfekt?

Endret av monkeyboogie
Lenke til kommentar

Ikke 100 % feilfritt nei. Jeg fikk lappen på torsdag fordi om jeg kjørte på venstre side i en vanlig gate før en venstresving. Hadde det komt bil hadde jeg strøket, men jeg hadde flask så det ble bare en 2'er feil :)

Sensoren ser på helhetsinntrykket, om du er flink å se deg for, fartsavpasning osv. Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

kommer ann på sensor. Kjørelæreren min ga med ett varsku når sensor kom. Han var vist jævlig streng. Holdt på å stryke fordi jeg ikke brukte luker bra nok når jeg hadde vikeplikt, men heller ventet og tok det med ro. Fikk tre feil på det, men stod så vidt.

Er også lurt å passe på stoppskilt, bommer du på ett slikt har du problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...