Huey Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Heisan! Har ein Dell Inspiron 6000 med winows xp. I det siste har maskina oppført seg rart, den låser seg når eg kjem inn på skrivebordet og eg må slå av maskina. Når eg skrur maskina på igjen er den heilt fin. Hadde eit virus på pc'en som eg har kvitta meg med, kan det ha noe med det å gjere? Kva kan eg kan gjere for å ordne opp i problemet? Mvh Lars Vegard Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 "Hadde et antivirusprogram" Jaha, hvilket? Og hvorfor kvitta du deg med det? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det står han kvittet seg med et virus. For min del er jeg så lat at jeg bare formaterer om jeg får virus, men det har ikke hendt enna Altså, selv om du tror du har fått has på et virus, kan det ha ødelagt mye. Men sjekk hva som starter ved oppstart, og hvor lenge har du hatt problemet? Fikk du det først etter at viruset var borte? Lenke til kommentar
Huey Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Får akkurat opna iTunes og MSN før maskina går i stå. Kjipt! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Og hva skjer om du ikke åpner msn og itunes? Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Det står han kvittet seg med et virus. 7233147[/snapback] Oooops. Startet opp i sikkermodus og tatt et virus/ad-ware/spyware-søk? Lenke til kommentar
Huey Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Har kjørt virus program i sikkerheitsmodus. Men skal gjere eit nytt forsøk! Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Huey Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Starta i sikkerhets modus og fjerna 7 skumle filer(er grønn på data) Etter det funka dataen bra. Men då eg starta maskina i dag var den nett like ille. Gjorde eit nytt forsøk i sikkermodus og fjerne ytterligare 5 skumle filer. Kva skjer og kva kan eg gjere med det? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 http://www.spywareinfo.com/xscan.php Det er en scanner, online. Installer spywareblaster. Den er ikke en spywarescanner, den hindrer mangen spyware i å bli installert på maskinen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå