EinarEriksen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Den norske mobiloperatøren Mobyson blir nå kjøpt opp av svenske Onetwocom, som allerede eier Talkmore. Les mer Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Den norske mobiloperatøren Mobyson blir nå kjøpt opp av svenske Onetwocom, som allerede eier Talkmore. Les mer 7230528[/snapback] De heter da one2com? www.one2com.no Eller er dette forskjellige selskaper? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Mobyson + Noextras + Talkmore = tre jokere i lavprismarkedet. Jeg tror resultatet vil bli glimrende. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kommer de til å fortsette som hvert sitt selskap eller blir de slått sammen? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Mobyson og noextra.net segmenterer forskjellig, tror de vil satse på å ha 3 ulike selskapsprofiler. Får håpe på at de fortsetter med lave priser. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Irriterer meg bare at mobyson er så dyre til fast-tlf, ellers hadde de vært suverene for mitt vedkommende Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Mobyson og noextra.net segmenterer forskjellig, tror de vil satse på å ha 3 ulike selskapsprofiler.7238345[/snapback] Mobysons kunder ble overført til Noexras for en god stund siden (1 år?). Jeg er en av de overførte og synes ikke overføringen medførte noen merkbar ulempe. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hvem er nå igjen til å konkurrere mot dette nye lavprisselskapet? Kan de finne på å øke prisene siden de strengt tatt eier hele dette markedet? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Mobyson og noextra.net segmenterer forskjellig, tror de vil satse på å ha 3 ulike selskapsprofiler.7238345[/snapback] Mobysons kunder ble overført til Noexras for en god stund siden (1 år?). Jeg er en av de overførte og synes ikke overføringen medførte noen merkbar ulempe. 7239550[/snapback] Ja det var tidligere. Men nå er mobyson mer rettet mot folk som vil ha bedre tjenester enn det noextras kan tilby, bl.a telenor dekning, selger telefoner, abb, retter seg også mot bedrifter, tvilling simkort osv. Alle abbomenter de tilbyr krever et viss månedsbetaling. http://www.mobyson.no/om_mobyson/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg