chokke Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har et problem som plager livet av meg, det er at pcen min ikke gir noe bilde til skjermen. Ikke på noen skjermer. Men hvis jeg slår av og på skjermen kommer det bilde i 0,2 sekunder før det er svart igjen, så noe bilde må sendes ut av PCen. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Da er det sikkert skjermen som er gåen. Prøv med en annen skjerm å se om det blir bedre. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Det har helt garantert ikke noe med skjermen å gjøre men med skjermkort/skjermkortdriver å gjøre . Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 kan du ha forandret oppløsningen eller oppdateringsfrekvensen (hz) for høyt i forhold til hva skjermen(e) takler. Vet at noen får problemer dersom de forsøker å overstyre LCD-skjermer på begge disse områdene. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 hadde visst garanti på pcen så den er levert inn . uansett, forandra ALDRI bildet, og bytta ALDRI skjerm, den slo seg bare vrang. En annen skjerm som funket et annet sted fikk ikke noe bilde her. Men den vanlige skjermen (den jeg brukte først) begynte å miste bildet, men da var det bare å slå av og på skjermen og bildet var tilbake. Så kom den i den tilstanden som den var når jeg skrev posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå