tfoyen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) har fått i leksa å lesa og ha ein presentasjon av ei bok som er skreve av ein forattar fra Hordaland. Eg har ikkje tenkt og sita og lesa den boko heila tida og har barre 3 veker på meg så den bør ikkje vera så ekstremt lang. Endret 6. november 2006 av tfoyen Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Kva med Bikubesong av Frode Grytten? Eg veit ikkje kor lang den er, men den skal vere ganske bra. Lenke til kommentar
tfoyen Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Kva med Bikubesong av Frode Grytten? Eg veit ikkje kor lang den er, men den skal vere ganske bra. 7230360[/snapback] Takk ska sjå på den eg Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Kanskje noe av Bjørn Sortland? For det meste ungdomsbøker, men han har også noen voksen romaner. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Noe av Gunnar Staalesen? Lenke til kommentar
tfoyen Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Noe av Gunnar Staalesen? 7232218[/snapback] Tenkt litt på Varg Veum Lenke til kommentar
Deathstalker Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Du kan jo lese «Ei anna tid», av Ola Ersland Lenke til kommentar
loqron Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Du kan lese Glenn Anton av Thor Soltvedt. Veldig bra bok synes jeg, anbefales. Lenke til kommentar
soleil-noir Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Litt seint nå kanskje - men Taxfree av Reidar Karlsen er veldig kul! Den er ikke så veldig lang, men veldig bra skrevet, om en fest-glad spelemann fra vestlandet som finner ut at han skal ta seg en heisa-tur til syden. Pluss at forfatteren er ganske ny og fremadstormende, og det gir stort sett pluss i margen når man skal skrive oppgave. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 hva med Ludvig Holberg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå