Jacobsen_Andreas Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Hei. Er det noen som har erfaringer med denne? Den er på tilbud på Komplett.no sine sider. Tilbudet slutter etter hva jeg vet i dag, så trenger rask tilbakemelding. Western Digital My Book Essential Edition 320GB USB2.0 Takk! Endret 7. november 2006 av Jacobsen_Andreas Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har 250gb utgaven av den. Funker bra den. Bråker litt når jeg bruker den sammen med laptopen og ingen vifter går. Men på den stasjonære hører jeg den ikke pga viftene. Anbefales! Lenke til kommentar
brrah Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har også en 250GB, helt enig med han over... Lenke til kommentar
kaldt Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har 500gb versjonen. Er enig med dei to andre. Har en eldre 250 gb wd, den overdøver denne glatt. Der går og viftene konstant, her slår den seg av om den ikkje er i bruk. Genialt for mitt bruk. Lenke til kommentar
HGA Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg har den 320 GB versjonen som du linker til og den funker flott hos meg. Greit med en ekstra disk som backup/lager. Bråker minimalt gjør den også. Lenke til kommentar
Emla Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har hatt en i et par måneder nå. Bare positive erfaringer. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har 320 og 250 GB utgaver. Intet å utsette på dem som harddisker (slår seg av og på i takt med PCen om alt er riktig konfigurert). Samme negativt som de andre, de støyer mer enn en gjennomsnitts stillegående PC. Men ellers finfint. De er også kanskje også virke litt "plastic fantastic" og er forholdsvis store. Men de ser konge ut om du har fler av dem Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg har også 250 utgaven. De kan bråke litt når de er i bruk, men det er ikke noe problem og ha den til og laste ned iløpet av natta... Den ser også ganske bra ut Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hei.Er det noen som har erfaringer med denne? Den er på tilbud på Komplett.no sine sider. Tilbudet slutter etter hva jeg vet i dag, så trenger rask tilbakemelding. Western Digital My Book Essential Edition 320GB USB2.0 Takk! 7230049[/snapback] jeg har 320gb utgaven Til backup/lagring så er den genial, bråker ikke spesielt mye heller. Har også program som kan ta backup av dine mapper, om du trykker på knappen i midten Genialt. Lykke til. Slå til med en gang. Lenke til kommentar
Jacobsen_Andreas Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Takker for alle svar. Ser at den er på tilbud enda, så tar meg litt bedre tid for og se rundt. Fant da en annen som jeg viste interesse for. Maxtor WD Noen erfaringer med Maxtor her? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Har ingen erfaring med Maxtor disken, men har lest her at mange har hatt problemer med den... Lenke til kommentar
Jacobsen_Andreas Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Har ingen erfaring med Maxtor disken, men har lest her at mange har hatt problemer med den... 7238421[/snapback] Ja, men da lurer jeg på hva slags problemer? Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Har ingen erfaring med Maxtor disken, men har lest her at mange har hatt problemer med den... 7238421[/snapback] Ja, men da lurer jeg på hva slags problemer? 7238687[/snapback] Den bråker og den slutter pluttselig og virke.. Lenke til kommentar
Jacobsen_Andreas Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Den bråker og den slutter pluttselig og virke.. 7238699[/snapback] Har du noen tips? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Mange som har vonde erfaringer med Maxtor, gjør et søk på forumet. Ellers anbefaler jeg selv LACIE, meget bra disker, langt færre som har problemer med dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå