Gå til innhold

Des70alized, åpen for kritikk


Anbefalte innlegg

Des70alized

 

Tenkte bare jeg skulle høre om noen hadde noen innspill og idéer til hvordan jeg skal fortsette å designe siden. Føler at til jeg har fått til 70talls-preget, men kanskje noen har noe idéer?

 

Jeg tenker iallefall å få inn litt flere grafiske elementer, etterhvert - samt justere meny-elementene i forhold til logoen, som er litt skevt.

 

Jeg har også lyst på generelle kommentarer på utseendet og ikke minst kode.

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Savner liksom noe jeg og. Hadde innholdsfeltet vært formet som en jukeboks, eller en gammel tv, hadde jeg godtatt det, men det er ikke veldig mye på siden som minner meg om 70-tallet. Få med fler typisk 70-tallsfarger. Noe ala slike "bobler" de hadde på veggene eller et eller annet.

 

Synes dessuten det blir litt "nødrim" å bruke // i menyen. Prøv å lag noe annet? :)

Endret av flodhest
Lenke til kommentar

Hehe, var ikke helt slikt jeg hadde tenkt meg. Var en litt mer moderne vri på 70talls-fargene. Ikke med syrefarger og bobler, om det var slik det fremsto. Bakgrunnen har jeg ikke lyst til å endre på, heller forme siden rundt. Men som sagt, så er planen en moderne look, men med tidlig 70tallet i bakhodet. De to strekene brukte jeg pga. bakgrunnen som er en hel haug med streker. Har tenkt til å få inn flere vertikale og horisontale streker med tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...