Wintermuthe Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Hei, Jeg har kommet til det brettet i RTCW der jeg skal springe rundt på kirkegården i stummende mørke og forhindre at en seremoni blir gjennomført (da dette vil føre til at supersoldatene blir enda bedre). Dette brettet er etter min mening utrolig dårlig av den enkle grunn at jeg ikke ser en drit. Jeg har satt lysstyrken på maks, men alt er bare svart, svart, svart ... Vel, jeg har knerta det meste av soldater og er på vei inn gjennom en port. Bak denne porten er det en bro som raser sammen, og på utsiden er det et eller annen som skyter på meg med en ufattelig treffsikkerhet. Jeg skyter tilbake med kuler og krutt men den greia (som jeg ikke kan se, men som tydeligvis ikke beveger seg) skyter ufortrødent videre. Jeg antar derfor at dette er en robot eller noe slikt. Spørsmålene mine er: 1. Hva er det som ligger utenfor porten til kirkegården og skyter og hvordan bli kvitt denne. 2. Når jeg kommer inn i kirkegården og broa raser sammen, hva skal jeg gjøre da? Takk for all hjelp ... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Lenge siden jeg spilte RTCW, men angående lysproblemene: [*]Demp belysningen i rommet, særlig lys bak skjermen og lys som faller direkte inn på skjermen [*]Juster sortnivå (brightness) og hvittnivå (contrast), ikke bare den ene. De er nært sammenknyttet, serru. :smile: [*]Juster gammanivået for grafikk-kortet [*]Velg en "lysere" fargetemperatur. 9500K er lys og fin. Edit:* [ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-11-11 13:31 ] Lenke til kommentar
thelea Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Det er et par av de spretne damene med maskingevær som skyter på deg. Jeg tok dem med mauseren. Enkelt og greit. Du skal samme vei som de er. Lenge siden jeg spilte, men jeg tror at du kommer til en slags platting der noen av de ubersoldatene er. Så skal du ned i bakken og sloss mot en dauing. Lenke til kommentar
Wintermuthe Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Enkelt og greit!! Jeg har pinadø holdt på i mange timer på dette brettet, men det kan jo skyldes at jeg ikke ser bæra. Skal prøve det dere nevnet. Takk for tipsene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå