partat12 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Heisann!! Jeg har et problem med at jeg ikke får bruke Welcome screen eller fast user switching i Windows XP. Jeg får bare brukt den screenen som er vanlig fra Windows 2000 osv, at man skriver inn brukernavnet osv. Når jeg prøver å skifte kommer denne meldingen: Client Services for NetWare has disabled the Welcome screen and Fast user switching. To restore these features you must uninstall Client Services for NetWare. Problemet er at jeg ikke hva i helvete "Client Services for NetWare" er, og at jeg ikke finner hvor det ligger hen på PCen. Er det noen som kan hjelpe meg? Mvh Larsern sorry for noob spørsmål Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Heisann!! Jeg har et problem med at jeg ikke får bruke Welcome screen eller fast user switching i Windows XP. Jeg får bare brukt den screenen som er vanlig fra Windows 2000 osv, at man skriver inn brukernavnet osv. Når jeg prøver å skifte kommer denne meldingen: Client Services for NetWare has disabled the Welcome screen and Fast user switching. To restore these features you must uninstall Client Services for NetWare. Problemet er at jeg ikke hva i helvete "Client Services for NetWare" er, og at jeg ikke finner hvor det ligger hen på PCen. Er det noen som kan hjelpe meg? Mvh Larsern sorry for noob spørsmål 7229631[/snapback] Hei!! Client Service for NetWare er en klient som er installert i tillegg til LAN Porten. Du høyreklikker på LAN porten og trykker på egenskaper. Inne på egenskaper under "Denne Tilkoblingen bruker følgende elementer:" menyen så ser du at det står CLient Service for Netware, denne avinstallerer du... Da skulle problemet være løst... Selvin... :!: Lenke til kommentar
partat12 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Tusen Takk! Det funka det vet du... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Tusen Takk! Det funka det vet du... 7229745[/snapback] Det er bra!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå