l_man Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har valg mellom to kabinetter, Hvilket ville du\dere ha valgt? Arctic cooling silentium t2? Eller ett X-gear premod? (Du finner disse kabinettene i prisguiden) Takker for svar:) (arctic cooling til Venstre. Og X-gear til høyre) Lenke til kommentar
reds Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Definitivt Arctic Cooling! Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 stemmer åsså for AC kabinettet Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ville ha valgt Arctic cooling silentium t2 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Artic Cooling uten tvil. Det er altfor mange som har slike fjortiskabinetter som xgear. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 gå for Arctic cooling! Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 kjøp heller dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=323496 det er rått Lenke til kommentar
l_man Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Ok takker for svar:D:D Da blir det AC på meg;) Lenke til kommentar
l_man Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Jeg får velge kabinett hos en kompis av meg pga han skylder meg ett! Så har han to nye Arctic cooling og ett x-gear:P Så det blir nok Ac på meg;) Takker for svar:D Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hvorfor har han kjøpt tre kabinetter da? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ok takker for svar:D:DDa blir det AC på meg;) 7230033[/snapback] ja, ikke velg det andre fjortis kabinettet Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Absolutt gå for AC Lenke til kommentar
l_man Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Veit ikke hvorfor han har kjøpt en tre kabinetter! Han sier bare... Kjekt å ha! Jeg skjønner ikke meg helt på han i det tilfelle! Men noen mennesker er forskjellige as we all know;) Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 arctic cooling seff. Dadde det andre før. Litt kult i starten men etter 3 dager er det kjedleig og knotta under knakk så fort jeg pakka det ned for å ha med pcn til en kamerat. =) Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 AC! Det andre er bare et stygt raidmax! Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 alt ettersom det, vil du ha et kabinett som varer, gå for AC, vil du ha et kult kabinett men som går lett i stykker, gå for raidmax'en Lenke til kommentar
Mit Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Kjenner en som kjøpte et slikt Raidmax/Xgear-greier da jeg skulle sette sammen pcen hans, værre drit har jeg aldri vært borti, måtte faktisk bøye til feste til harddisken for og få den inn, døra forran datt også av når han åpna den første gangen :!: Nei Styr unna! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå