Raastadboy Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 hei.. har satt inn begge skjermkortene og har satt på sli broen, også har jeg stilt på hovedkortet at det skal bruke sli og ikke 1 skjermkort, men enda så leser dt bare 1 skjermkortl, dette gjelder gainward 6600gt 128 og 256 mb:S Noen som veit hva problemet kan være`? Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Bruker du de nyeste driverne? Husk at du må aktivere begge kortene i Nvidia control panel Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 hvor aktiverer jeg begge kortene? Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 si nvidia kontroll panel, velg sli-konfigurasjon..... Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Her aktiverer du SLI. Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 hmm. det bilde får jeg ikke opp:S:S har dfi lanparty ut ultra d hovedkort:S Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) hvilken driver bruker du? last ned den siste driveren fra nvidia.com så ordner det seg nok Skjermkortdriver til Nvidia (win XP 32-bit) Edit: link lagt til Endret 6. november 2006 av Tetanus Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 har jo den nyeste:S Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) jo, du har den nyeste driveren... Finner du kontrollpanelet til nvidia? Hvis du høyreklikker på skrivebordet, så skal du få opp et valg der det står nvidia kontrollpanel. Endret 6. november 2006 av Tetanus Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 ja men når jeg går inn på sli konfigurasjon i controll panelet så står det ikke noe om at jeg kan velge om sli eller vanelig:S Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 du skal ha tre valg i hovedmenyen, 3d-instillinger, skjerm og video/tv Velg 3d-inst-->under ytelse skal du ha en "angi sli-konfig" Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 ja det veit jeg men se her da! Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Okei, da må du feilsøke litt i hardwaren din... Du er sikker på at Bios-konfigen din er riktig? Begge kortene har strøm? Er broen helt på? Sitter kortene helt nede i slottene? Prøv å bytte om kortene Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 det er ikke strømm på kortene, det er ikke kontakt til det, broen er helt på ja, kortene er nedi slotene ja, men kan prøve og bytte plass pådem! hva skal biosen stå på da? liksom var må være aktivert? Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har ikke det kortet, så det kan jeg ikke svare på, men hvis du ser i manualen, så står det sikkert der. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 er det ikke sånn at det ikke går med to forskjellige kort? han har jo ett med 128 og ett med 256mb Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 ok jeg har prøv og bytte plass på kortene men hjalp ikke noe, og i bios står det aktivert også;S Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Gjorde et søk etter det kortet, og kom over dette; Perhaps the "D" stands for "Double", since two x16-sized PCI-E slots are included on board, supporting two PCI-E video cards. Don't be confused though; this is NOT an SLI board. For official SLI support, you'll need to look into the Lanparty UT NF4 SLI-DR. The SLI-DR is identical in every way, except that the chipset is the "SLI" version of the NF4, and therefore you get "official" SLI support. I say "official" because some websites have "found out" that you can very easily modify the chipset to enable SLI. Word is that NVIDIA will be taking measures to prevent this in future drivers however (and if you know anything about SLI, you'll know how utterly important it is to have the latest drivers installed). Also, DFI obviously does not include the 'bridge' adapter to join the two video cards, so you're on your own there as well. http://www.hardcoreware.net/reviews/review-273-1.htm Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 du kan ikke blande 128mb og 256! Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 og det betyr ?`er ikke veldig god i engelsk:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå