haarod Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Er det noen som vet om noen sanger med mye "trøkk"? Vil ikke ha trance eller techno. Metal kan gå an, selv om jeg helst vil ha rock. Dropkick Murphys - I'm Shipping Up To Boston er et godt eksempel på hva jeg vil ha. Rå, hard musikk med bra tekst. PS: Ikke si bare artistnavn. Nevn album eller enkeltsanger. Endret 6. november 2006 av HKoN- Lenke til kommentar
Thend Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Public Enemy feat. Anthrax - Bring tha Noize vidéo du youtube Endret 6. november 2006 av unge thendrup Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Var da et sørgelig klipp av et eksempel det der da. Men for ikke å spore av; Metallica - Sad but true Endret 6. november 2006 av Leptox Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Nazareth har noen gode sanger med trøkk i. Sjekk spesielt ut albumet Razamanaz. Du har også Def Leppard, jeg liker veldig godt albumet Hysteria. Til slutt kan jeg nevne TNT, hvor du har et par gode album i Tell No Tales og Knights of the New Thunder. Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Nirvana - Smells Like Teen Spirit, og School, best i live versjonene ifra fra From The Muddy Banks Of The Wishkah Show albumet! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Def Leppard 7233435[/snapback] Anbefaler sangen "Pour some sugar on me". Ikke så ekstremt mye "trøkk", men den er veldig fengende. Smakebit. Om du vil kan du også sjekke ut Slipknot, da kan f.eks. sangen Duality nevnes. Alter Bridge - Metalingus er det en del trøkk i også. Freak Kitchen har en del god hardrock, og det er vanskelig å nevne kun enkeltsanger, men f.eks. Chest Pain Waltz eller Speak When Spoken To er ganske fete som et par eksempler. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Motorhead - We are the road crew Motorhead - Jail Bait Motorhead - No class Motorhead - Overkill Motorhead - Burner Motorhead- Fight Probot - Shake your blood Ted nugent - Stranglehold Ted Nugent - Cat scratch fever Ted Nugent - Snake skin cowboys Lenke til kommentar
Sinnerboy Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Har ikke hørt sangen din men, *Poison - Were an American band. (Veldig bra cover.) *Turboneger - Sailor man. *Turboneger - Just Flesh. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 * "Guns n' Roses" med "You could be mine" eller "Night Train" (spesielt begynnelsen) * "Cradle of Filth" med "Nymphetamine Fix" (kan bli bråkete hvis du ikke liker slikt) * Metallica med "Until it Sleeps" og "Fuel" Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hva med... The 69 Eyes - Framed In Blood , fra albumet "Blessed Be". En ganske bra låt med trøkk.Går vel under goth rock sjangeren tror jeg.. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 In Flames - Only for the Weak In Flames - Clayman Impaled Nazarene - The Madness Behind Mye av Arch Enemy. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Folk Metal / Viking Metal? Finntroll - Trollhammaren Finntroll - Slaget Vid Blodsälv Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Muse - Assassin Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Graveworm - Renaissance In Blood Tuuuunge greier ! Pantera - Domination Slutten er spesielt tung Også har vi jo Tömmermenn Det meste er tung ! Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Prøv noe av The Haunted! Hør spesielt godt etter ca. 1:37min. ut i sangen. Endret 10. november 2006 av Uin Viel Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Stone Temple Pilots - Dead and Bloated skulle gå i rock-kategorien. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 saxon - man and machine den er rå! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Göteborg-gjengen i salige LOK hadde en god del herlige låter med heftig trøkk og brillefine tekster. De var vanvittig flinke til å få rytmen i teksten til å passe perfekt til melodien, og på den måten spice opp trøkket enda noen hakk. Noen låter: Lok står när de andra faller Ensam gud Taftamanabag Sug min Lenke til kommentar
Thend Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 MOP - Ante up Afu-Ra - Hiphop Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Bullet for my valentine - Hand Of Blood Backyard Babies - Pigs for Swine EDIT; Prøv også All these things i hate (Revolve around me) av Bullet For My Valentine. Søk på youtube, de finnes der. Endret 10. november 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå