Flyarion Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hei^^ dere har sikkert sett på MSN at av og til så sender folk en link som sier dette: This is a pic of me. jeg klikket da på denne linken,lasta ned en fil og åpna det. Nå har jeg formatert Pc'en 3 eller 4 ganger... Når jeg laster ned for eksempel Opera så må jeg deaktivere brannmuren min bare for å ikke få en feilmeld. som sier at denne filen kan ikke åpnes fordi noe som heter CRC. kan noen være så snill å hjelpe meg? Takk Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hvordan formaterte du? Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 foreslår at du tar enda en kjedelig formattering, eventuellt overskriv allt med et program slik at du er sikker på at infoen fra filen ikke er tilgjengelig fra windows. PS bruk dypformattering! Lenke til kommentar
Flyarion Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 (endret) jeg formaterte via Windows XP cden. først tok valgte jeg en hurtig formatering deretter en helt vanlig takk for at dere svarer setter stor pris på det:p Endret 6. november 2006 av Flyarion Lenke til kommentar
Flyarion Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 hvordan bruker man dyp formatering?? Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 han snakker sikkert om vanlig formatering isteden for hurtig. Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 ja, og overskrive filene sjikkelig før formatteringen. program og info kan finnes/lastes herfra : http://www.hardware.no/guider/programvare/...g_av_data/28493 Lenke til kommentar
Flyarion Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 (endret) ok jeg kan prøve dette jeg kommer til å si ifra om hvis dette ikke virker. takk til alle som har skrevet på dette emnet Endret 7. november 2006 av Flyarion Lenke til kommentar
Flyarion Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 hmm jeg og storebroren min prøvde et program som heter hutil, etter den var ferdig er det fortsatt samme feilen lurer på om jeg skal sende tilbake pc'en min til komplett og se hva de kan gjøre med det. får ingenting til her Lenke til kommentar
nekronos Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 At en fil skal blir liggende igjen på harddisken og ha tligang til windows selv med formatering er jo ganske rart? Hvis du har flere partisjoner eller hardsiker ville jeg tatt dem ut eller tatt "dyp" formatering av alle disker/partisjoner Lenke til kommentar
Flyarion Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 først skal jeg sjekke hvor mange partisjoner jeg har så brb... Lenke til kommentar
Flyarion Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg har nå formatert pc'en 5 ganger siste gangen jeg gjorde det så tok jeg sakte formatering, og jeg har ingen korrupte filer lenger ikke noe problemer! dette er gode nyheter det er det du skal gjøre hvis du får msn viruset, eller den "enkleste er å slette msn og sinallere det på nytt men, jeg gjorde det på den harde måten lmao Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå