Theoneask Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Heisann. Torsdags kveld vart skjermen plutselig full av streker. Eg satt å spelte wow, var på msn, surfa på nett, heilt vanlig. Pcen nekta å godta noken kommando frå meg, og skjermen begynte å slå seg av og på. Eg tenkte det var varme i pcen som fekk skjermkortet til å få problem og slo av pcen. Prøvde igjen 30min seinare. Under oppstart funker alt heilt fint, boot screenen blir visst som vanlig, men når windows starter skjer det samme. Skjermen blir full av streker, prikker, linjer over alt. Einaste kommandoen eg klarte å gjer var å lukke msn før skjermen begynte å slå seg av og på. Til slutt vart skjermen berre svart. So til i går skulle sjå på det på nytt. Har fjerna alt mulig støv, tatt ut og inn alle kontakter. Starta opp, under oppstart ser alt fint ut, tar ein tur i bios, ingenting unormalt hender. Starter då opp i Vista, samme problemet som før. Prøver so å starte opp Vista i sikkerhetsmodus med nettverk. Då forsvant problemet meir eller mindre. Skjermbildet var ikkje akkurat godt å sjå på, men ingen streker og eg fekk jobbe som vanlig. So er det skjermkortet som ikkje takler at windows køyrer i vanlig modus, eller er det skjermen? PC. Amd 64bit 3000+ Ram: 1024 mb Skjermkort: Geforce 6800LE Hovudkort: Husker ikkje akkurat no, skal skrive det inn heime visst nødvendig. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Prøv å oppdatere driverne. Sjekk temp på skjermkortet, evt om det er støv på kjøleribben. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Ser du har 6800 Lamers Edition Har du åpnet pipelines? Endret 6. november 2006 av MongoMan Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Oppdatere drivare, okey skal gjer det når eg kjem heim. Hmm, kva vi trykker på for å starte windows xp i sikkerhetsmodus? Og blir det då med nettverk? Åpna pipelines nei, veit heller ikkje korleis eg gjer det akkurat.. Er det enkelt/trygy og er det viktig? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Oppdatere drivare, okey skal gjer det når eg kjem heim. Hmm, kva vi trykker på for å starte windows xp i sikkerhetsmodus? Og blir det då med nettverk? Åpna pipelines nei, veit heller ikkje korleis eg gjer det akkurat.. Er det enkelt/trygy og er det viktig? 7229370[/snapback] Det korter ned levetiden på kortet men øker ytelse Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Har no oppdatert skjermkort drivaren på xp partisjonen. Fekk ikkje gjort det på Vista, er vel ikkje kompitabel. Men problemet forsvant ikkje. Skal komme tilbake med temperatur seinare i dag, andre saker som må ordnast først. Skal og sjekke om det eventult er noke støv på kjøleribben og fjerne det. Andre tips til kva eg kan gjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå