Bangern91 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) topic sier det meste forsåvidt. når jeg starter opp så må jeg velge mellom to windowser. noen som har forslag? Endret 7. november 2006 av Bangern91 Lenke til kommentar
Bangern91 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 ingen som har noen forslag? Lenke til kommentar
sokkhue Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Antageligvis ligger det flere OS valg inne i boot.ini Du kan finne filen ved å velge og vise skjulte systemfiler, da ligger den rett inne på C: (standard) disken eller høyreklikke på min datamaskin -> egenskaper -> avansert -> Oppstart og gjenoppretting -> instillinger -> Rediger. Det jeg tror er at du har 2 av den nederste linja (se bilde) Ved å fjerne den ene vil du ikke lenger kunne velge mellom 2 forskjellige versjoner av windows. Du kan jo skjekke, men ikke gjør noen endringer uten at du vet hva du gjør Endret 6. november 2006 av sokkhue Lenke til kommentar
Bangern91 Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 ok... skal prøve dette Lenke til kommentar
Bangern91 Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 det hjalp ingenting det der den kommmer fortsatt Lenke til kommentar
Bangern91 Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 dette er det som står her. hva skal jeg ta bort den øverste eller nederste?... boot.bmp Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hei, er det Vista og XP du har? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 I Start - Run skriver du msconfig Da starter du et program som heter System Configuration Utility. Velg BOOT.INI, og trykk på knappen 'Check all boot paths'. Lenke til kommentar
Bangern91 Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 jeg har XP.... jeg skriver inn msconfig så trykker jeg på kontroller alle oppstartsbaner så kommer det opp: det ser ut som om alle Boot.imi-linjer for Microsoft-operativsystemer er OK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå