Vindstille Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har et lite problem med menyen på forumet. Uansett hvor mange uleste PM jeg har i innboksen viser menyen alltid "Meldinger (0)". Dette er veldig irriterende siden jeg da ikke finner ut at jeg har fått nye meldinger på veldig, veldig lenge. Senest i dag måtte PatrickM minne meg på i kaféen at han hadde send meg en melding. Selfølgelig kan jeg skru på "varse direkte i forumet". Men siden jeg sjelden legger merke til denne påminnelsen når jeg får en melding har jeg skrudd denne funsjonen av. Håper dere løser dette problemet raskt. Eventuelt klager høylytt til IPB. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Det er desverre et litt teit IPB bug, enkelte ganger blir ikke telleren riktig oppdatert, andre ganger blir den riktig oppdatert. Og per i dag har vi ingen fiks på dette. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Dette er en dublikat av en annen rapoort. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=694564 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (Automatisk svar) Dette er ikke et teknisk problem med forumet og saken blir derfor ikke gjort noe med her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg