eUnaas Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Jeg trenger hjelp til hvordan jeg skal få det jeg har filmet over til pcen fra digitalt videokamera... Hvordan får jeg det over? (eks med Adobe Premiere...) plz hjelp trenger svar fort! MSN: [email protected] Lenke til kommentar
christt Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 To muligheter: 1. Du har firewire på maskina, du kan da importere digitalt. 2. Du har video in på skjermkortet ditt, du kan da importere analogt. Har du noen av delene? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Den 2002-11-11 13:04, skrev christt:To muligheter:1. Du har firewire på maskina, du kan da importere digitalt.2. Du har video in på skjermkortet ditt, du kan da importere analogt.Har du noen av delene? 1. jeg har en maskin med firewire kort. og jeg har kamera (en stund til) Lenke til kommentar
christt Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Ok... Da er saken grei... Hvis du har Adobe Premier skal det være meget enkelt... Husker ikke i detalj nå, men du kan styre kameraet fra programmet. Let etter capture/import i menyen... Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 nei det er ikke lett, skjønner ikke dette. ingen som har noe erfaring? Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Jeg har begynnt med en del redigering, hadde samme problem en gang, alt du trenger å gjøre er: 1.Koble firewire ledningen bak i firewire-porten på PC`en, og kameraet. 2.Åpn opp Adobe premiere ( 6?). 3.Velg "dvd-pal Standard 48khz" og trykk OK når du blir spurt om det. 4.Velg "Fil-Capture-Movie Capture" ( kameraet må være koblet til når du gjør det) 5.Trykk Play knappen, og så rec ( den røde). Håper det hjalp. :smile: Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 går ikke (wææ) DV Device Control 2.0: -The DV device is unavaileble for device control. hva betyr det? hjelp... Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Kameraet må være skrudd på, hvis du ikke har prøv det. Det må stå på "play". Mer enn det kan jeg ikke hjelpe deg med.... Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Har akkurat det samme problemet.. Fant du ut av det eller? Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 hvilket OS kjører du da? XP? når du kobler til kameraet ditt, så skal den komme med en melding om at den har funnet ny maskinvare. sikker på at kameraet ditt er blitt installert da? drivere og sånn. hvis ikke må du jo seff gjøre det først. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Kjører win98 nå, da xp'en er ute av drift Har et JVC kamera.. Det har firewire utgang. Og jeg har et firewirekort på pc'en så det skal gå greit. Men det var ikke med noen form for programvare eller drivere med kameraet. Fant ikke ikke noe på jvc.com heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå