kandler Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Som topic sier, hva ville dere valgt?? Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Som topic sier, hva ville dere valgt?? 7229128[/snapback] Velkommen til forumet! Spørsmålet ditt vil høste svar, men spørsmålet er hvor nyttige disse blir. Hva ser du etter i en telefon? Kjøpe nå, evt vente om det er noe å vente på? Kriterier generelt? Direkte svar på spørsmålet ditt: Ville valgt N73, mener Nokia har tatt igjen forspranget SE fikk med k750i og syntes pga det åpne operativsystemet + skjermen blant annet, at N73 fremstår som en bedre telefon for meg. Ville imidlertid hatt litt is i magen og ventet på N73ME. Penere i svart + at det følger med minnekort i ME utgaven. Lenke til kommentar
asad Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg gikk for k800I, som jeg kjøpte idag. er storfornøyd! N73 har litt diggere taster though. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 I grove trekk... K800i er raskere og har bedre blitz. Den er også noen hundrelapper billigere. N73 har et åpent operativsystem (Symbian S60), en større skjerm og EDGE. Hvilken som er best kommer 100% ann på hva som er viktigst for deg. Begge to er veldig gode telefoner. Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Nå har jeg bestilt meg en N73 Valgte den foran en K800i silver edition. Håper ikke jeg blir skuffet nå.... Har siklet lenge etter N73, så jeg tror dette blir bra. Var faktisk bare 200 dyrere enn K800, så prisen er det ikke noe å si på. Gleder meg til den kommer i posten. Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg hiver meg på denne tråden, siden jeg hadde tenkt å starte en med samme tittel. Jeg vurderer å bytte ut telefonen jeg har nå, en Nokia 6280 - mye grunnet mye problemer med den, og delvis fordi jeg vil ha en mobil med bedre kamera, og jeg sikler etter autofokus funksjon. batteritid ser jeg helst også at skal være bedre, men nokia gjør det dårlig der generelt i forhold til SE har jeg merket meg. Jeg har tatt en liten vurdering utifra sammenligningsfunksjonen på hovedsiden til amobil og kommet fram til følgende: (tar 6280'en i betraktning også) k800i har best batterilevetid på 7 timer n72= 4,5 timer , 6280 = 3 timer n73 har best kamera, med blits (samt mulighet for å bruke blitslyset som lommelykt med ekstraprogramvare) k800i har blåtann stereo, det har ikke n73 (men jeg vet heller ikke hva det er, og kommer sikkert ikke til å bruke det) n73 har større skjerm, mulighet for video i høyere oppløsning, og EDGE k800i har mer internminne alt i alt er det kun batteritid, internminne og blåtann stereo k800i vinner frem på. En prisforskjell på 500kr til fordel for k800i er jo der også da. Nå vil jeg ha synspunkter fra dere som har testet telefonene, gjerne utdypende fra de som har testet begge. Ang. funksjoner, så lurer jeg på noe: SE har mulighet for å vise bilder når man mottar tekstmeldinger fra forskjellige personer. Har Nokia n73 dette? Jeg har forskjellige profiler, der jeg har angitt at kun en gruppe har ringetone (jeg bruker den når jeg sover, men gitte personer kan ringe til alle tider) Er det mulighet for å sette meldingstone på personer angitt i en gruppe (jeg vil heller våkne av en melding med innhold, enn det faktum at noen har fått nummeret mitt og bruker det til å sende reklame) Har telefonene mulighet for tidsinnstilte profiler? (Slik at telefonen skifter til generell profil på innstillt klokkeslett.) Når jeg tar opp samtaler med 6280'en forstyrres samtalene av pipelyder gjevnlig. Hvordan er dette med n73 og k800i? Er det noen andre telefoner jeg burde vurdere som alternativ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå