Okapi Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hvor er AdBlock? Tek.no er reklamefinansiert. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hvor er AdBlock? Tek.no er reklamefinansiert. De burde få opp "Doner nå" knapp snarest! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) 50% av tilleggene som nevnes her for Firefox har Opera innebygd. Tullprat, hele 8 av de 12 på Firefox-listen har Opera innebygget. Og da talte jeg ikke med FTP, som for såvidt også er innebygget, dog uten upload mulighet. Endret 15. desember 2009 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg er ute etter en addon til Firefox som lar meg "koble ut" en fane fra FireFox, slik at jeg f.eks. kan ha en fane som et vindu på den andre skjermen. Noen som vet om noe slikt? Det er jo bare å dra fanen bort fra de andre fanene, så blir den til et eget vindu som du kan plassere på hvilken skjerm du vil. Lenke til kommentar
bokorm Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 xmarks fås til ineternett explorer og Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Absolutt favoritter er Xmarks for å synce bookmarks, og Lastpass for å håndtere, generere og ikke minst ha tilgang til passordene mine uansett hvor jeg er. Å bruke FF på hjemmemaskinen eller jobbmaskin oppleves fullstendig likt, mye takket de to. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Dere glemte Chrome Currency Converter, Chromed bird, Weather Aware, google calender checker og lastpass Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Enda så har dei ikkje klart å fått inn Adblock på lista https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1865/ Er jo det folk virklig trenger... Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Aiai, TweakMDB var god-saker! Takk for anbefalingen! Lenke til kommentar
pstub Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Overraskende at dere har tatt med Xmarks til Google Chrome, når denne har innebygget bookmark-synkronisering via gmail-konto! Ser liksom ikke helt vitsen med et eget program da... Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Får ikke til og bruke Google Enhanced BLACK i Opera :\ Endret 15. november 2010 av AllColor Lenke til kommentar
Malinkb Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Trodde da Opera hadde støtte for slike script uten å installere noe? Det står at Chrome har full støtte uten at en må installere noe. jeg kan ikke huske jeg har måttet installere noe for å kjøre scripts i Opera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå