abene Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Her får du oversikt over tilleggsprogrammer til Firefox, Internet Explorer og Opera - massevis av nyttige ekstrafunksjoner. Les mer Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Fin og informativ artikkel. Lenke til kommentar
andersaa Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg leter stadig etter en bookmark synchronizer addon til Firefox, som kun synkroniserer valgte mapper. Noen som vet om en som kan gjøre dette? Lenke til kommentar
reds Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Veldig mye nyttig her! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg må inkludere Prisguide.no Søkemotor for Firefox Bruker den daglig og er helt glimrende! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Jeg bruker allerede flere av disse addonsene til Firefox, men savner pluginen for å vise IE-standardiserte sider slik de skal vises i IE, i FX. edit: og download statusbar Endret 6. november 2006 av surbz00r Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Fin artikkel. Finst ein del artige widgets til Opera:) Er berre å ta seg tid å leite gjennom. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) ...7229376[/snapback] Helt enig. IETab og Donwload Statusbar er begge geniale plug-ins som ingen FF bør mangle. Syntes at enkelte plug-ins bør komme med vanilla FF. Vet du forresten hvordan jeg stiller inn slik at den forsvinner når alt er ferdig nedlastet? Endret 6. november 2006 av Zande Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Mine favoritter blandt firefox-utvidelsene: DownTheAll (last ned alt på en side, filtrert etter f.eks. kun bilder) FasterFox (Fiker på noen innstillinger som gjør at surfingen virker raskere) Adblock Filterset.G Updater (Oppdaterer ablock med mange nyttige filtre, slik at du slipper å gjøre jobben selv) Tabbrowser Preferences (ekstra funksjoner rundt tabs) All-in-one gestures (Synes den er lettere å bruke enn den i artikkelen) SessionSaver (Mye etterspurt, slik som i opera) View Source Chart (En grafisk fremstilling av HTML-kildekoden) Extended Statusbar (viser hastighet, lastetid osv) Add N Edit Cookies (Redigere cookies) SearchStatus (Viser PageRank og Alexa rank i statusbar) Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 FF 2.0 har fått en funksjon alà SessionSaver Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Den bokmål-nynorsk lista skjønner jeg ikke hvordan jeg skal få til å funke jeg ? Oj, ser at det er snakk om tekstbokser her altså Kommer røde streker i hytt og pine under ordene jeg skreiv i sta før jeg skifta til bokmål ;P Kult Lenke til kommentar
Teroedni Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Anbefaler Flashblock for FF Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hvorfor ikke kontakte en Opera-zealot når dette temaet skal tas opp og få med seg tillegg utenom widgets hvor jeg enda ikke har sett en som er vits plassen bortsett fra trafikanten sin? Du får både spellchecker, userJS og knapper og menyer for forskjellige situasjoner. "Webdeveloper"-ting finnes det bla mye av. Lenke til kommentar
K-F-J Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg klarer meg ikke uten disse til Firefox: Videodownloader Tabmixplus download mangarer tweak Cutemenus Linkification Download statusbar Adblock plus Conquery Adblock filterset.g updater Lenke til kommentar
Quai Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Innebygd funksjonalitet i Opera; - Ordliste, høyreklikk i tekstfelt, 'Check spelling' - Adblock, høyreklikk og velg 'Block Content' - Slå av/på flash og Javascript, trykk F12 - Mouse guestures, utfør en, og du får valget om du vil skru det på, eller ikke 50% av tilleggene som nevnes her for Firefox har Opera innebygd. Det samme gjelder noen av tilleggene til IE. Verdt å nevne. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Bah! orker ikke skrive opp alle extensionene mine. Så dere får få et bilde: Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Favoritter: IE tab Flashblock Anidisable Site advisor Search engine ordering Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Er der en plugin til firefox som fyller ut skjeme for meg slik at jeg slipper å gjøre dette selv hver gang jeg skal registrere meg på en side? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 https://addons.mozilla.org/firefox/2320/ Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 ...7229376[/snapback] Helt enig. IETab og Donwload Statusbar er begge geniale plug-ins som ingen FF bør mangle. Syntes at enkelte plug-ins bør komme med vanilla FF. Vet du forresten hvordan jeg stiller inn slik at den forsvinner når alt er ferdig nedlastet? 7229441[/snapback] IEtab er ikke 100% velfungerende for meg. Selv om det ser ut som det er i IE, så sliter jeg fortsatt med å komme meg innpå sider som FF ikke klarer. Men ellers, en fin artikkel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå