Gå til innhold

Anmeldelser av GoW er ute

Straffa

Anbefalte innlegg

Blir COD3 på meg i morgen, så får jeg håpe jeg klarer å få vekk tankene om GoW til Tirsdag neste uke :)

7238544[/snapback]

Da hadde egt virkelig satt pris på tilbakemeldinger fra deg om denne tittelen. Eg håper å få COD3 sjøl innen fredag :)

7238568[/snapback]

Skal prøve å gi noen tilbakemeldinger hvis jeg får tid til å rive meg løs fra kontrolleren

Er vel egentlig ikke så mye og si. Forventer at dette blir det beste spillet siden Halo, etter å ha lest så mye bra omtaler

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mange vil kansje mene dette er nyskapende, men det mener ikke spillmagasinet, og det er vel egentlig vel så riktig det...

7238433[/snapback]

Så spillmagasinet er den riktige anmeldelsen og nettsteder som IGN, Gamespot, 1UP, Teamxbox og flere har tydligvis ikke peil på hva de snakker om. De nettstedene lever av anmelde å spill og de kan bare stikke mener du

Runde Fjeld Olsen fra VG som gir teningkast 6

eg vil også understreke at vi tross alt ikke snakker om noe enestående revolusjonerende her. «Gears of War» er først og fremst «bare» eksepsjonelt godt spillhåndtverk - en ny, frisk og spennende rett basert på kjente ingredienser, satt sammen av mesterkokken Epic Games.

Derfor er også sekseren en selvfølge.

7238510[/snapback]

Før du tar av helt så mente jeg ikke dette på noen vond måte :p

Jeg har ikke spilt spillet, og det er mulig det er nyskapende for det jeg vet. Det eneste jeg mener er at Spillmagasinet har vurdert spill etter en viss skala.

De har laget en artikkel på akkuratt dette for bare litt siden hvor de nevner at spill burde være kreative og nyskapende for og nå helt til topps. Hvis man da leser omtalene ut fra dette vil man også få mer forståelse for karakteren som blir satt. Det var ut fra dette jeg skrev hva jeg skrev...

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar

Søkte på Spillmagasinets anmeldelser. Spill som har fått terningkast 6 og de dermed mener er bedre enn Gears of War er Doom på Xbox Live Arcade, Mario Kart DS, Tiger Woods 06, Star Wars Episode 3: Revenge of the Sith, Eyetoy Play 2, Tiger Woods 2005, XIII, Athen 2004 OL-spillet og Trivial Pursuit på mobiltelefon. HAHAHA! SERIØST, ASS!

Lenke til kommentar
Søkte på Spillmagasinets anmeldelser. Spill som har fått terningkast 6 og de dermed mener er bedre enn Gears of War er Doom på Xbox Live Arcade, Mario Kart DS, Tiger Woods 06, Star Wars Episode 3: Revenge of the Sith, Eyetoy Play 2,  Tiger Woods 2005, XIII, Athen 2004 OL-spillet og Trivial Pursuit på mobiltelefon. HAHAHA! SERIØST, ASS!

7238697[/snapback]

Da trenger vi ikke kommentere Spillmagasinets anmeldelse om GoW

Tipper MS vil dra inn mange kunder på dette spillet her :)

Det bare renner inn 9'ere og 10'ere fra alle nettstedene

Lenke til kommentar
8/10 fra Eurogamer. Som pleier å være meget dyktige å anmelde spill. Så kanskje Spillmagasinet ikke er helt på jordet allikevel?

7238747[/snapback]

De har ikke spilt FERDIG versjonen av GOW, de har heller ikke spilt MP delen som ikke fulgte med spillet

Men du har sikkert rett. Gamespot, IGN, 1UP og alle de andre nettstedene som har millioner av nettlesere og kun driver med spill har ikke peil. La oss drite i dem og fokusere på Spillmagasinet anmeldelse og Eurogamer som ikke engang har spilt fullversjonen :!:

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Søkte på Spillmagasinets anmeldelser. Spill som har fått terningkast 6 og de dermed mener er bedre enn Gears of War er Doom på Xbox Live Arcade, Mario Kart DS, Tiger Woods 06, Star Wars Episode 3: Revenge of the Sith, Eyetoy Play 2,  Tiger Woods 2005, XIII, Athen 2004 OL-spillet og Trivial Pursuit på mobiltelefon. HAHAHA! SERIØST, ASS!

7238697[/snapback]

Ja har selv sett det og lurer derfor hvorfor de plutselig er opphengt i det lille ekstra igjen. Jeg antar at det er mange forskjellige skribenter og at de ikke kommuniserer veldig bra. Men på en annen måte kan man ikke sammenlikne spillene du nevnte opp mot et 360 spill. Live arcade og mobil har spill som er basert på alt annet enn det GOW er.

Som Avanore sier så er vel egentlig diskusjonen over. Tenkte jeg bare skulle komme med noen innvendinger.

Uansett, det er utrolig hvor mye mine egne forventninger stiger etter og ha lest alle anmeldelsene, nesten litt farlig :cry: Fallhøyden er utrolig stor, men det er ingen tvil om at spillet kommer til og tilfredstille de fleste.

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
8/10 fra Eurogamer. Som pleier å være meget dyktige å anmelde spill. Så kanskje Spillmagasinet ikke er helt på jordet allikevel?

7238747[/snapback]

De har ikke spilt FERDIG versjonen av GOW, de har heller ikke spilt MP delen som ikke fulgte med spillet

Men du har sikkert rett. Gamespot, IGN, 1UP og alle de andre nettstedene som har millioner av nettlesere og kun driver med spill har ikke peil. La oss drite i dem og fokusere på Spillmagasinet anmeldelse og Eurogamer som ikke engang har spilt fullversjonen :!:

7238816[/snapback]

Nå skal jeg ikke begynne og krangle, men Gamespot har jeg vært uenig med mange ganger.

Eksempel :

Gamespot gir Perfect dark zero 9.0 og kaller det superb Uenig!

Spillmagasinet gir Perfect dark zero 3 av 6 Enig

Det samme gjelder blandt annet ign

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar

• 1UP - 10/10

• GameSpot - 9,6

• IGN - 9,4

• Team Xbox - 9,6

• Official Xbox Magazine UK - 9/10

• Spillmagasinet.no - 5

• VG Nett - 6

• Gamereactor.no - 10/10

kem glede seg?

leste spillmagasinet sin anmeldelse. skjønte ikke helt hvorfor den ikke fikk 6er når jeg leste den. sånn som han skrøt av spillet skulle det jo vært over the top.

men screw spillmagasinet, se på de andre bedre kildene!

Lenke til kommentar
Nå skal jeg ikke begynne og krangle

7238889[/snapback]

Kan sikkert svare deg på det men jeg gidder ikke. Egentlig så driter jeg i om spillet får karakter 1 eller 6, så lenge jeg er fornøyd med spillet.

Forventingene blir jo skyhøye når vi får inn tall som 9'er og 10'ere fra de KJENTE nettstedene. Blir nok ikke skuffet :)

Synes nesten litt synd på de som ikke har en X360 i disse dager

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Nå skal jeg ikke begynne og krangle

7238889[/snapback]

Kan sikkert svare deg på det men jeg gidder ikke. Egentlig så driter jeg i om spillet hadde får karakter 1 eller 6, så lenge jeg er fornøyd med spillet.

Forventingene blir jo skyhøye når vi får inn tall som 9'er og 10'ere fra de KJENTE nettstedene. Blir nok ikke skuffet :)

Synes nesten litt synd på de som ikke har en X360 i disse dager

7238927[/snapback]

Er enig i det. Omtaler er bare (nesten hvertfall) til for at man skal ha noe og gjøre i påvente av selve spillet :)

Jeg hadde nok kjøpt spillet uansett selvom karakteren hadde havnet midt på treet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
ah, endelig et skikkelig co-op spill til 360 :D

7236002[/snapback]

Perfect Dark Zero var faktisk veldig bra lagt opp til co-op, litt synd at selve spillet ikke var spesiellt bra.

Men co-op er egentlig en spillmodus som har blitt nedprioritert til fordel for deathmatch i senere år, husker fortsatt hvor gøy Doom 1&2 og Quake var i co-op, så gleder meg stort til å rippe opp Gears of War nå.

Lenke til kommentar

7238747[/snapback]

7238816[/snapback]

De har spilt den samme versjonen som Spillmagasinet, VG, Gamereactor, meg selv og alle andre journalister har fått, nemlig review-kopien til debugmaskinen.

Men du har sikkert rett. Gamespot, IGN, 1UP og alle de andre nettstedene som har millioner av nettlesere og kun driver med spill har ikke peil. La oss drite i dem og fokusere på Spillmagasinet anmeldelse og Eurogamer som ikke engang har spilt fullversjonen.

Rett? Det handler ikke om rett og galt, men spillanmelderes inntrykk av spillet. Er det en slags lov om at alle anmeldere må være 100% enig om et spills kvaliteter? Både Eurogamer og Spillmagasinet fremhever helt legitime elementer av spillet som de mener slår negativt ut for spillopplevelsen.

Lenke til kommentar
Nesten så man blir fristet av å kjøpe xbox 360 når man ser dette spillet får så  mye bra karakterer=p

7238967[/snapback]

Er nok det MS satser på ja :)

Det slutter ikke her, vi får jo også GTA4 og Halo 3

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...