Gå til innhold

Anmeldelser av GoW er ute

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Teamxbox review er oppe!

De gir 9.6

Link

Gameplay 9.3

The stop 'n pop mechanic works well, although hardcore shooter fans might want to up the difficulty for more of a challenge. The action is intense and very well-paced.

Graphics 10

This is by far the best looking video game we've ever seen.

Audio 9.8

Crank up your surround sound, rev your buzz saw, and feel the adrenaline pumping through your veins.

Longevity 9.5

The intense, brutal multiplayer modes will keep you coming back for a long time. Online co-op is lot of fun.

Innovation 9.0

While there are some cool weapons, most of them fall into the "old standby" category. The active reload and roadie run mechanics are nice touches.

Overall 9.6

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Video reviewet mannen sa jo at det man gjør er å løpe, dukke, skyte/chainsaw. Virker jo temmelig døllt etterhvert

7236438[/snapback]

i motsetning til alle andre spill i historien som aldri gjør noe repetitivt?

7236730[/snapback]

Kanskje jeg bare syntes det blir kjipt etterhvert. Er jo temmelig lei slike spill, men må jo nesten teste det en stund før jeg sier noe. Har 360 og jeg lurer på om å skaffe meg det en gang. Kjøpe brukt ihvertfall

Lenke til kommentar
Sokkerende at IGN gir spillet lavere enn GameSpot synes jeg. De pleier jo vanligvis å ligge en halv karakter over på store utgivelser :)

7237255[/snapback]

7.5 Lasting Appeal

The single-player/co-op campaign is over too soon, although bumping the difficulty to Insane just about triples the length. For what Versus lacks in gamemodes, it makes up for in fun.

Resten er 9'ere og 10'ere

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Holy crap, at spillet scorer ni eller mer hos de aller fleste er faen meg imponerende. Ennå godt jeg har fri fra jobben neste Fredag ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...