Penneknekt Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) En score på 9.6 er enormt bra. Ettersom jeg ikke eier en Xbox 360, vil jeg dessverre ikke kunne gjøre meg opp en egen mening. Personlig synes jeg folka i Gamespot er litt for rause i mange tilfeller, men det koker vel - som alltid - ned til smak og behag. (Oblivion, for eksempel, fikk også 9.6. Forstå det den som kan.) Endret 7. november 2006 av Penneknekt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Spillet sleit litt med FPS i mellomsekvenser til tider i følge GS Video Rewiev`en, godt at det ikkje nevnse noe særlig om gameplayet da Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Yahoo Games If you've been wondering why you lined up all night for an Xbox 360 this time last year, agonize no longer. This is the kind of game that sells systems, and if you have the merest action-loving bone in your body - and you can handle the gore, bad language, and short-ish play time -- it's pointless to resist. Gears of War is the best 360 game of 2006. Link Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Utrolig at Gamespot ga dette her 9.6. Vi lukter GOTY nå gjør vi ikke? 7236036[/snapback] ¨ Neppe. Kanskje for Xbox 360. Men totalt sett fra nettstedene så blir det sikkert ett eller anna til Wii. For meg kan det godt hende det blir game of the year, ja. Men for ett år det har vært for 360 så langt! (For meg i hvert fall - Fight Night 3, Saints Row, Oblivion, Splinter Cell, Ghost Recon AW, TDU). Lenke til kommentar
nacho Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hvor finner dere Gamespot reviewen? Ser den ikke på siden dems. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Utrolig at Gamespot ga dette her 9.6. Vi lukter GOTY nå gjør vi ikke? 7236036[/snapback] ¨ Neppe. Kanskje for Xbox 360. Men totalt sett fra nettstedene så blir det sikkert ett eller anna til Wii. For meg kan det godt hende det blir game of the year, ja. Men for ett år det har vært for 360 så langt! (For meg i hvert fall - Fight Night 3, Saints Row, Oblivion, Splinter Cell, Ghost Recon AW, TDU). 7236062[/snapback] Er vel bare Zelda og kansje Metroid Prime (vet ikke om det kommer i år?) som kunne hatt muligheten til det? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Angående den såkalte GameSpot-omtalen: IT's NOT Gamespot's rating, but CNET's rating. (The site is powered by Gamespot) Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Er vel bare Zelda og kansje Metroid Prime (vet ikke om det kommer i år?) som kunne hatt muligheten til det? 7236153[/snapback] Glemte at Zelda kommer i år. Skulle jeg satse penger så hadde jeg satset på GoW eller Zelda 2 helt forskjellige spill Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Yahoo GamesIf you've been wondering why you lined up all night for an Xbox 360 this time last year, agonize no longer. This is the kind of game that sells systems, and if you have the merest action-loving bone in your body - and you can handle the gore, bad language, and short-ish play time -- it's pointless to resist. Gears of War is the best 360 game of 2006. Link 7236061[/snapback] Yahoo-anmeldelsen virker jo rimelig lovende da... Ser ellers ut som at sperrefristen går ut kl. 1800 ikveld - noe sier meg hva jeg kommer til å holde på med da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Blir godt å sette seg ned i pausen på jobben å lese mange omtaler fra dette spillet Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Video reviewet mannen sa jo at det man gjør er å løpe, dukke, skyte/chainsaw. Virker jo temmelig døllt etterhvert Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Video reviewet mannen sa jo at det man gjør er å løpe, dukke, skyte/chainsaw. Virker jo temmelig døllt etterhvert 7236438[/snapback] Evt andre spill som er løpe, skyte...... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Video reviewet mannen sa jo at det man gjør er å løpe, dukke, skyte/chainsaw. Virker jo temmelig døllt etterhvert 7236438[/snapback] Ja derfor spillet fikk 9.6 av gamespot. 0.6 for gameplay og 9 for at spillet er "døllt" Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Ja no har vi jo sprunget rundt å herja villmann i korridorer og andre lokasjoner for evig tid, så det å faktisk legge inn ein cover-funksjon som er nødvendig ser eg jo som noe nytt egentlig. Klart det kan bli ensformig, spillet kan skuffe meg det altså. Men eg håper ihvertfall det vil levere sakene,og ikkje minst vere gjennspillbart både i Sp og MP. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Gamespot har etter hva jeg kan se ikke lagt ut noen review, så dette må være user rating eller noe.. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Gamespot har etter hva jeg kan se ikke lagt ut noen review, så dette må være user rating eller noe.. 7236547[/snapback] Joda se litt lenger opp i posten Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 (endret) OXM gir GoW 10! OXM scores it a 10 Anticipation for the game's launch today has been growing for several months. Microsoft's "Match Made in Hell" promotion, a series of pre-release celebrations held throughout October, provided fans with their first opportunity to play the game before it reached store shelves. Headlined by a celebrity launch party in Los Angeles at the Hollywood Forever Cemetery, the "Match Made in Hell" events were besieged by anxious gamers, desperate for their first opportunity to play the game. "Gears of War" has received several highly coveted awards, including the Game Critics Awards' Best Console Game and Best Action Game of E3 2006, IGN's E3 2005 Best Xbox 360 Action Game, and a GameSpot's E3 2006 People's Choice Award, and has already garnered praise in early reviews, earning a perfect 10 out of 10 score from Official Xbox Magazine and a perfect 5 out of 5 score from G4 TV's X-Play; that episode will air Wednesday, Nov. 8, at 8 p.m. EST. Link Dette er spillet nummer 2 OXM har gitt en 10'er Endret 7. november 2006 av avanore Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Mark Rein @ Epic: These two scores are correct. I am also aware of another 10/10 and a 4/4. Link IGN som gir en 10'er? Endret 7. november 2006 av avanore Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Her er det en heldig jævel som har fåt første kopien av GoW :!: Link Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Video reviewet mannen sa jo at det man gjør er å løpe, dukke, skyte/chainsaw. Virker jo temmelig døllt etterhvert 7236438[/snapback] i motsetning til alle andre spill i historien som aldri gjør noe repetitivt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå