Gå til innhold

Anmeldelser av GoW er ute

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Petter

Chefredaktör "Tyvärr boys, sorry, men vi måste vänta till 18.00 tisdag innan vi får posta recensionen. Tyvärr.

Microsoft ringde ikväll (faktiskt) och sade detta. Vi har skrivit på ett publicerings-NDA som säger detta."

Neinei, kommer ikke review før kl 1800 i mårra.

Men det kan bli kaos når Gamespot, IGN osv kommer med reviews likt:-D :dribble:

Endret av Gotham
Lenke til kommentar
Ser ut til at Gamespot har lagt ut en Video Review  :)

http://www.gamespot.com/xbox360/action/gea...a.html?mode=all

Ikke noe score da... men tror de er fornøyd  :D

7234939[/snapback]

Hva ble det? kan ikke se nå.. er på jobb.

edit.. kjipt at d ikke var noen score.

7234971[/snapback]

Vel, kan jo bare gjette hva en score vil bli (hvilket tråden handler om ;) ). Men de sier i Game Spot sitt video review ting som: (for de som ikke har mulighten til å se video fra jobb/skole):

"The weapons are outstanding, the action is intense, and it's probably one of the best games to come out all year"

(De sier ikke "one of the best game for Xbox 360 all year", eller "one of the best action game all year". Men ganske enkelt "one of the best game to come out all year". Så - drar de karakteren over 9 tallet på game spot da kanskje? :)

"From a presentation standpoint Gears of War is major technical acheivment. Games typicaly just don't look this good! Everything from the animations to the enviroments, just the thickness of the characters themselves, this guys are just big armor wearing - just tough dudes with big scars on their faces and stuff - all in all i t just looks amaizing. Lot of great looking settings throughout the game and the envioments are nicely varied. It's not just all kinda war thorn post apocalyptic city streets and stuff. And overall it really looks incredible."

"runs at a really nice speed"

"soundtrack is nicely cinematic and really fits the action"

"the game's story is pretty much non-existent... so most of the action is typically action movie guy.. these guys aren't scientist..."

"the weapon sound effects also stand out nicely"

Angående vanskelighets grad ... gidder ikke skrive alt nøyaktig hva han sa, men han sa at den midterste vanskelighets graden var passe for store deler av spillet - men at det ble veldig vanskelig et stykke ut. Men det å spille det coop - enten lokalt via split screen eller via Xbox live ville hjelpe på dette og at "coop.......... really the way to game the play to begin with"

Multiplayer ellers:

Team death match - her var det viktig å bevege seg to og to sammen pga muligheten til å redde den andre når han ble skutt. Kult - kanskje folk faktisk vil samarbeide i team death match. Og: "All in all the multiplayer is really exciting"

"Gears of war is a supremely satisfying action game with top notch presentation. If you're looking for singel player, multiplayer, coop - whatever - it has all that stuff and it does it all really well. Unless if you're sort of person that would never play a action game in your life, then this is the game you should own this holiday season"

Score ja? Trenger egentlig ikke det jeg i hvert fall. Gamespot virker veeeldig positivt. Og det vi lurte på om variasjon i spill og omgivelser ser ikke ut til å være et problem.

Dr Peedee

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Den omtalen var elendig skrevet. Og lite informativ. En av de verre jeg har lest.

Edit: Den omtalen Avanore postet altså.

Men leste det gamespot syntes. Veldig kult, men det hørtes ut som historien ikke betydde noe !? Historie er noe av det viktigste for meg når det kommer til spill, og jeg liker masse cut-scener og "plot twists". Vil dette være fullstendig fraværende i GeOW?

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Den omtalen var elendig skrevet. Og lite informativ. En av de verre jeg har lest

7235393[/snapback]

Hvilken omtale?

7235402[/snapback]

Kan ikke ha vært den du refererte til ettersom det ikke var en skriftlig omtale.

7235419[/snapback]

Ja, nei det var det jeg lurte på. Game Spot sin synes jeg nemlig var bra. Har jo sett ørti videoer nå, men den var utfyllende i forhold til ting som jeg har lurt på. Lyd, historie, våpen, variasjon i omgivelser, funker coop bra osv...

Lenke til kommentar
GameSpot sin review er ute på YouTube tydeligvis:

Gears Of War Review

Får ikke sett den her på jobb  :(

7235476[/snapback]

Hvorfor ikke se den på Gamespot sine egne sider? :) Det var der jeg så den, og der synes jeg videokvaliteten er en god del bedre, samt at av en eller annen grunn fikk jeg ikke lyd på den versjonen som ligger på youtube.com

Så bruk gjerne denne linken som en kar postet tidligere her, gamespots egen side:

http://www.gamespot.com/pages/video_player...1197&pid=928234

Dr Peedee

(og ja den funker fortsatt, men bruk direkte linken over).

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar
Jeg sa jo det. Den som Avanore (tror det var det) postet. Han som hadde sett på andre spille multiplayer. Ikke egentlig en review, men den vil være det.

Hva med historien i GeOW? Blir den fremtrende med cut-scener osv tror dere? Har ikke hørt så mye om dette..

7235553[/snapback]

De sier i video reviewet at bakgrunnshistorie om gutta finnes i manualen, mens i spillet så er story'n som sagt "pretty much non-existant". Men det er noen cut scenes i spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...