Walts Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Frister å kjøpe meg en xbox 360 for dette spillet, men blir så himla dyrt med 3 konsoller etterhvert Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg tror jeg venter på omtalen til gamer.no som pleier å være høyst pålitelig. 7247963[/snapback] Selv leser jeg omtrent ikke omtaler her på Gamer lengre, etter den enorme glippen med Halo 2. Ser bare scoren i så tilfelle. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Vet ikke om det har blitt nevnt av andre, men loade tida paa spillet er behagelig kort. Ved restore tilbake til checkpoints rekker ikke pulsen aa roe seg i det heletatt. - Per Christian Lenke til kommentar
butters Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Er det noen av anmeldelsene som never noe om hvordan savingen fungerer i spillet? Kan man save når man vil eller kan man bare save ved utvalgte checkpoints? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Etter å ha lest mange synspunkter i tråden. Har jeg kommet frem til at jeg skal bare se en eller to filmer av hvert spill, slik at jeg ikke opplever en spoiler-bang. Vil tro jeg kommer til å nyte Gears of War. Men tror det kunne blitt bedre hvis jeg ikke hadde sett alle de filmene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå