cagalli Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Unko Noe du ikke har lyst til å trakke på :!: Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Fra Japansk til Engelsk: Skashi = But Ramen = "Japanese noodle dish of Chinese origins" Sou desu ka? = Is that so? Naze? = Why? Hontou? = Really? Daijoubu? = Okay? Sorede... = So...? Itai! = Ouch! Doushite? = How come? Endret 9. november 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
akan Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Daijovu? = are you ok? Sorede? = what happened then? ^^ Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Mendoxe = troublesome Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Tokagoka -> Gjensidig handel, rettferdig handel (h)itai -> auuu Sensei -> Lærer Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) uzotski - løgner hajime - start mate - stopp sonomama - frys (ikke rør deg) yosh - ok/greit Yama - Fjell Arashi - Storm Endret 16. november 2006 av lock-aze Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 urutze na baka! = holdkjeft din idiot! Itadakimaz = tid for mat Hazime = start Itai = det gjør vondt elns Kawaii = søt itch, nih, san, chi, go, rock = 1 2 3 4 5 6 (husker ikke helt fram til til, sikkert noen som kan supplere). Lenke til kommentar
akan Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 ichi, ni, san, jon, go, lock, shishi (nana blir også brukt), hatchi, kyu, yu. Det er 1-10 skal du fortsette så er det bare å si yuichi,yuni osv. niichi, nini,nisan. hundre er hyaku. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Ramser opp alle jeg kommer på: Baga/baegero (det er G lyd ikke K) - Idiot Ike - fort deg/ la oss dra mizu - blod watashi no skides - jeg elsker deg Konichiwa - hallo (høffelig) Ohaio - Hallo (litt midre høffelig) Ohaio godzeimas- god morgen khiwazzu - halla arigatto - takk arigatto godzeimas - tusen takk yare yare - vel vel bakana - umulig satte ittemaso - well then, lets go (kommer ikke på noe på norsk) Hakke Rokujuu Yonshou - divination field 64 stikes Har sikkert gjort noen feil sa bare rett på meg Endret 29. november 2006 av Slettet-lQle7N2M Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Idiot skrives baka med k. Uttales vel av og til me g-lyd. Mizu betyr vann. Vet ikke om det også kan bety blod, eller om det bare er noe du ha fått for deg. Meshi(sånn det skrives?)-mat Endret 29. november 2006 av Synox Lenke til kommentar
akan Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) stemmer det synox skriver ichigo - jordbær Endret 29. november 2006 av akan Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hvordan skrev man "Faen!" på japansk igjen? "Cson" har jeg hørt... så ikke helt riktig ut. Tenker selvfølgelig på det Naruto alltid mumler for seg selv; mildt oversatt til "damn" :!: Er vel heller "shit!" eller "fuck!" eller... "holy moly!" Lenke til kommentar
akan Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 aner ikke hvordan eg skal skrive det men det låter som xå så cson er nok like rett ^^ Lenke til kommentar
cagalli Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Det skrives chikushou eller kuso Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Ah, kuso! Takk for den cagalli. ENDELIG kan jeg banne skikkeig på japansk, OGSÅ skriftlig :!: Endret 2. desember 2006 av Motoko Lenke til kommentar
Reite Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 arrigato og noe som høres ut som "kouseimas"? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ah, kuso! Takk for den cagalli. ENDELIG kan jeg banne skikkeig på japansk, OGSÅ skriftlig :!: 7405433[/snapback] http://www.insultmonger.com/swearing/japanese.htm Lenke til kommentar
akan Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 men du har kuso, som Naruto sier mye, og så har du koso, som blir oversatt til brat ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå