Gå til innhold

PSP-spill til ung jente

IntelAmdAti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hun liker Loco Roco, og har ellers av dataspill spilt World of Warcraft. Kan noen anbefale noen andre spill som hun kanskje kan like? De må ikke være vanskelig eller utfordrendes :)

7228788[/snapback]

Daxter er jo et ganske kult spill hvis hun liker platform spill. Ser ganske flott ut også.

Slenger med noen omtaler så kan du se litt selv

Gamespot

Spillmagasinet

Lenke til kommentar

Everybody's Golf er veldig gøy, selv synes jeg golf er dritkjedelig å se på på TV, og virker ikke som en artig sport i det hele tatt...

Men PSP-spillet Everybody's Golf er ett kjempeartig spill, og jeg har brukt voldsomt mange timer på det. :)

En kamerat av meg, okkuperte PSP'en min i 6 timer når han kom på besøk, og oppdaga spillet.. :)

Hadde med meg Everybody's golf på jobben, og lot han jeg var på jobb ilag med prøve, og han har kjøpt seg PSP nå.. :-)

De overdriver ikke med tittel-navnet 'Everybody's golf', dette er ett spill det nesten er umulig å ikke like, uansett målgruppe. :-/

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Everybody's Golf er veldig gøy, selv synes jeg golf er dritkjedelig å se på på TV, og virker ikke som en artig sport i det hele tatt...

Men PSP-spillet Everybody's Golf er ett kjempeartig spill, og jeg har brukt voldsomt mange timer på det. :)

En kamerat av meg, okkuperte PSP'en min i 6 timer når han kom på besøk, og oppdaga spillet.. :)

Hadde med meg Everybody's golf på jobben, og lot han jeg var på jobb ilag med prøve, og han har kjøpt seg PSP nå.. :-)

De overdriver ikke med tittel-navnet 'Everybody's golf', dette er ett spill det nesten er umulig å ikke like, uansett målgruppe. :-/

7232418[/snapback]

Du har skjønt det! :thumbup:

Mange som har oversett denne perlen av et spill. Her er forresten omtalen jeg skrev om spillet: Omtale av spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...