IntelAmdAti Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hun liker Loco Roco, og har ellers av dataspill spilt World of Warcraft. Kan noen anbefale noen andre spill som hun kanskje kan like? De må ikke være vanskelig eller utfordrendes Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hun liker Loco Roco, og har ellers av dataspill spilt World of Warcraft. Kan noen anbefale noen andre spill som hun kanskje kan like? De må ikke være vanskelig eller utfordrendes 7228788[/snapback] Daxter er jo et ganske kult spill hvis hun liker platform spill. Ser ganske flott ut også. Slenger med noen omtaler så kan du se litt selv Gamespot Spillmagasinet Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Daxter er konge! Beste PSP-spillet som er laget så langt. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Daxter og Lumines er de to feteste spilla til PSP ja. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Nå er jeg usikker på hva du mener med ung jente, men spill som Daxter, Everybody's Golf og Me and My Katamari er gode spill for alle aldre. Uansett LocoRoco, ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Everybody's Golf er veldig gøy, selv synes jeg golf er dritkjedelig å se på på TV, og virker ikke som en artig sport i det hele tatt... Men PSP-spillet Everybody's Golf er ett kjempeartig spill, og jeg har brukt voldsomt mange timer på det. En kamerat av meg, okkuperte PSP'en min i 6 timer når han kom på besøk, og oppdaga spillet.. Hadde med meg Everybody's golf på jobben, og lot han jeg var på jobb ilag med prøve, og han har kjøpt seg PSP nå.. :-) De overdriver ikke med tittel-navnet 'Everybody's golf', dette er ett spill det nesten er umulig å ikke like, uansett målgruppe. :-/ Endret 6. november 2006 av KongRudi Lenke til kommentar
Teds Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Everybody's Golf er veldig gøy, selv synes jeg golf er dritkjedelig å se på på TV, og virker ikke som en artig sport i det hele tatt...Men PSP-spillet Everybody's Golf er ett kjempeartig spill, og jeg har brukt voldsomt mange timer på det. En kamerat av meg, okkuperte PSP'en min i 6 timer når han kom på besøk, og oppdaga spillet.. Hadde med meg Everybody's golf på jobben, og lot han jeg var på jobb ilag med prøve, og han har kjøpt seg PSP nå.. :-) De overdriver ikke med tittel-navnet 'Everybody's golf', dette er ett spill det nesten er umulig å ikke like, uansett målgruppe. :-/ 7232418[/snapback] Du har skjønt det! Mange som har oversett denne perlen av et spill. Her er forresten omtalen jeg skrev om spillet: Omtale av spillet. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 LocoRoco er en slager Men av erfaring vet jeg at unge jenter har en tendens til å like the sims. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå