Katabombos Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg skal til new york over nyttår og lurer på om det er lov å ha med seg nintendo ds i håndbagasjen på flyet? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Bare du ikke slår på WiFi skal dette gå bra. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Husk at det er ikke lov mens flyet tar av og lander da. Det er fordi du skal følge med på hva som skjer og hva som sies på høytaleren, ikke på spillet . Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Nye regler nå. Håndabagasjen kan kun være på 100 ml eller noe. Hørte det på radioen idag at det ble vedtatt. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Nye regler nå. Håndabagasjen kan kun være på 100 ml eller noe. Hørte det på radioen idag at det ble vedtatt. 7230955[/snapback] Da har du gått glipp av ganske mye viktig. Maks 100ml væske pr. beholder, og alle væskebeholderene skal få plass oppi én 1-liters-pose samtidig. Helt hull i hodet for meg som fort drikker 1 liter vann på en flytur. Skal jeg ha med meg 10 stk flasker på 100 ml kanskje? Og litt verre å få med seg elektronikk også: http://www.avinor.no/?module=Articles;acti...licShow;ID=2954[/url] ']All større elektronikk skal sjekkes for seg Tidligere i år ble det innført et krav om å ta ut PC av håndbagasjen slik at denne kunne sjekkes for seg. Dette blir nå regelen også for eventuelle andre større elektroniske apparater du måtte ha med deg, som for eksempel DVD-spiller. Små digitalkameraer, MP3-spillere og mobiltelefon kan ligge i jakkelommen eller i håndbagasjen. Endret 6. november 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Når du har kommet forbi sikkerhetskontrollen kan du kjøpe så masse drikke du bare vil. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Litervis med vann i springen = gratis Halvliter vann på flyplassen = 20 kr Kan kanskje finne en dass med spring på flyplassen da. Endret 6. november 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 De nye reglene er så latterlige at jeg har ikke ord! (Bare nesten, laget en tråd om det under juss i samfunnskategorien om noen er interessert i å diskutere videre.) Lenke til kommentar
RIP Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Vel, er jo sånn sett ingen problem å ta med seg 1.5liter bensin\napalm på flyet nå tildags. Er et ganske bra tiltak egentlig. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Tror at en som vil sprenge et fly greier det selv om han ikke får lov til å ta med seg så mye parfyme han vil. Men jeg ser ikke noe problem i de nye reglene. Jeg flyr mye, men har aldri hatt behov for å ha med meg en masse flytende greier i håndbagasjen. Er det lov å ha med i den innsjekkede bagasjen? I så fall ser jeg hvertfall ikke problemet. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Vet ikke om Nintendo DS har WiFi, men reglene for elektronikk med sendere og mottakere pleide å være slik: Alt elektronisk utstyr må være avslått under avgang og landing. Utstyr som inneholder sendere som ikke kan slåes av, skal være avslått under hele flyturen. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Vet ikke om Nintendo DS har WiFi, men reglene for elektronikk med sendere og mottakere pleide å være slik: Alt elektronisk utstyr må være avslått under avgang og landing. Utstyr som inneholder sendere som ikke kan slåes av, skal være avslått under hele flyturen. 7240085[/snapback] Denne kan slåes av så det er intet problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå