Gå til innhold

Nintendo Ds på fly

Katabombos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nye regler nå. Håndabagasjen kan kun være på 100 ml eller noe. Hørte det på radioen idag at det ble vedtatt.

7230955[/snapback]

Da har du gått glipp av ganske mye viktig. ;)

Maks 100ml væske pr. beholder, og alle væskebeholderene skal få plass oppi én 1-liters-pose samtidig.

Helt hull i hodet for meg som fort drikker 1 liter vann på en flytur. Skal jeg ha med meg 10 stk flasker på 100 ml kanskje?

Og litt verre å få med seg elektronikk også:

http://www.avinor.no/?module=Articles;acti...licShow;ID=2954[/url] ']All større elektronikk skal sjekkes for seg

Tidligere i år ble det innført et krav om å ta ut PC av håndbagasjen slik at denne kunne sjekkes for seg. Dette blir nå regelen også for eventuelle andre større elektroniske apparater du måtte ha med deg, som for eksempel DVD-spiller. Små digitalkameraer, MP3-spillere og mobiltelefon kan ligge i jakkelommen eller i håndbagasjen.

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar

Tror at en som vil sprenge et fly greier det selv om han ikke får lov til å ta med seg så mye parfyme han vil.

Men jeg ser ikke noe problem i de nye reglene. Jeg flyr mye, men har aldri hatt behov for å ha med meg en masse flytende greier i håndbagasjen.

Er det lov å ha med i den innsjekkede bagasjen? I så fall ser jeg hvertfall ikke problemet.

Lenke til kommentar

Vet ikke om Nintendo DS har WiFi, men reglene for elektronikk med sendere og mottakere pleide å være slik: Alt elektronisk utstyr må være avslått under avgang og landing. Utstyr som inneholder sendere som ikke kan slåes av, skal være avslått under hele flyturen.

Lenke til kommentar
Vet ikke om Nintendo DS har WiFi, men reglene for elektronikk med sendere og mottakere pleide å være slik: Alt elektronisk utstyr må være avslått under avgang og landing. Utstyr som inneholder sendere som ikke kan slåes av, skal være avslått under hele flyturen.

7240085[/snapback]

Denne kan slåes av så det er intet problem. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...