Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Farlig feil døgnrytme


IcedInsanity

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok ikkje særleg smart å snu døgnrytmeen til å vere vaken om natta i plassen for om dagen. Grunnen er enkel - du mister noko essensielt. Det er på dagene dei fleste er oppe, og då mister du mykje sosial stimuli du berre kan gløyme å få klokkå 4 om natta framfor maskinen din. Det kan igjen føre til psykiske vansker. Som kan vere farleg. Ikkje fysisk farleg, men plagsomt. Ødelegge livskvaliteten din. Kva kroppen din tåler av påkjenninger er ei anna sak, men det er til sjuende sist hovudet ditt, og korleis du har det som er viktig. Men noko fysisk fare er det neppe med å snu døgnet, på lang sikt trur eg.

 

Anbefaler deg å gå på biblioteket, eventuelt på nettet og slå om "søvnhygiene". Mykje gode råd der. Søvnvansker er ofte eit forstadie, om ikkje ein utløysande årsak til depresjon - så det kan vere smart å nytte "føre var" prinsippet slik du gjer. Flott av deg å ta tak i det, dette greier du flott.

 

Som nemt fleire gonger i tråden er det smart å stå opp til same tid kvar dag. Trøyttheit er svært mykje psykisk. Om du legger det klokka 5 ein morgon, for så å stå opp klokka 10 dagen etter, "veit du at du er trøytt". Det er heilt naturleg å bli trøytt av slikt. Slik tenker me - og då vart det realiteten. Ein tenker seg stuptrøytt. Dette har eg mykje erfaring med. Tenk at du er opplagt, stå opp tidleg, å held fram med det i lang tid. Sakte men sikkert kjem det tilbake. Ikkje tenk på søvnen du har mista, ein treng mindre søvn enn ein trur. Innafor rimelegheita naturlegvis.

 

Lukke til trådstartar. Livet ditt vart nok drastisk betra av dette.

 

 

Redigert: Sjølvmedisinering foreslått av gjestebrukar er berre idiotisk, då spesielt i den grad du nemner. Innlegget er rapportert. Ikkje høyr på vedkommande. Forkasteleg.

Endret av steffenz
Lenke til kommentar

Har litt av samme problemet som trådstarter...

 

Jeg er oppe til 3-4 og sover til 2-3. Grunnen er at det er sommerferie og foreldrene mine er reist bort, de få kompisene jeg har er også bortreist...

 

Så jeg bare lurer, er dette et problem? Det er jo trossalt sommerferie, og det er ikke en dritt å gjøre om morgenen uansett.

Lenke til kommentar

Det er iallefall ikke sunt. Hjernen og kroppen din trenger en viss mengde søvn bare for å fungere på et normalt nivå og dine 4,5 timer er vel i aller minste laget. Du kan sikkert holde på sånn en stund hvis du sover ut i helgene men hvis du ikke har en fast og god sovesyklus vil nok kroppen reagere negativt og det vil bli vanskeligere å komme ut av den vondt sirkelen. Hvis du klarer å være disiplinert/strukturert nok til å legge om døgnrytmen i rundt 2 uker vil kroppen nok stille seg inn på den syklusen. Og jeg kan ikke se hvorfor du ikke skal klare å legge deg før 2 med så lite søvn. Du burde kollapse i sengen med den gang etter et par slike korte netter. :) Er det den dumme pc'en som stjeler nattesøvnen?

Lenke til kommentar

Det er iallefall ikke sunt. Hjernen og kroppen din trenger en viss mengde søvn bare for å fungere på et normalt nivå og dine 4,5 timer er vel i aller minste laget. Du kan sikkert holde på sånn en stund hvis du sover ut i helgene men hvis du ikke har en fast og god sovesyklus vil nok kroppen reagere negativt og det vil bli vanskeligere å komme ut av den vondt sirkelen. Hvis du klarer å være disiplinert/strukturert nok til å legge om døgnrytmen i rundt 2 uker vil kroppen nok stille seg inn på den syklusen. Og jeg kan ikke se hvorfor du ikke skal klare å legge deg før 2 med så lite søvn. Du burde kollapse i sengen med den gang etter et par slike korte netter. :) Er det den dumme pc'en som stjeler nattesøvnen?

 

ja kanskje litt :p selv om jeg legger meg halv tolv så klarer jeg ikke å sovne -.- heldigvis er det bare denne uka og neste. satser på at jeg klarer å sovne tidligere.

Endret av Vinkelsliperen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...