unwill Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 > Vet ikke om jeg tar feil, men jeg tror det > er en god stund siden det ble testet noe > produkter for hardware.no. Du har helt rett. Det skyldes spesielt at vår tidligere leder for testseksjonen nå har sluttet. Vi er nå i ferd med å omstrukturere testseksjonen noe, og derfor er testingen foreløpig laber. Men vi kommer sterkere tilbake om kort tid - forhåpentligvis med masse fete tester av råe skjermkort, prosessorer og annet snacks! :smile: hilsen Håvard [ endret av Howard den 2001-12-17 12:10 ] Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Helt enig, altforfå tester på hardware.no ... _________________ Our frozen statues can't walk away!!! [ Denne Melding var redigert av: lithium på 2001-12-15 20:08 ] Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Jess... savner tester av Radeon, Inspire, Audigy, Dragon osv... Lenke til kommentar
amund Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Quote: sosohal skrev (2001-12-15 20:10):Jess... savner tester av Radeon, Inspire, Audigy, Dragon osv... Som tidligere nevnt her på forumet har vi god tilgang til testprodukter. Vi mangler rett og slett kompetente folk til å teste produkter. Mye nytt og spennende skjer for tiden og vi håper det vil gi resultater. Mvh, Amund Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Høres herlig ut, spør du meg. Da har vi mye å glede oss til i tiden som kommer! Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Hvis det er noen her som har lyst til å teste ting for oss, er det bare å si fra. MLW Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Det hadde vert fett... Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Ta kontakt med [email protected]. MLW Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 kan dere ikke teste varene dere har på ambefaling (komplette PC-er) for eksempel savner jeg en test av LG 99G og auidiogy lydkort. ellers en kjempebra side :smile: Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 FLERE TESTER!!!!!! elelrs en kjempebra side!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå