Joachim_F Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Her er en spillbar demo av sanntidsstrategispillet Warhammer: Mark of Chaos, fra Namco og Black Hole Games. Les mer Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har noen prøvd? Er spillet bra? Lenke til kommentar
Bluesummers Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 laster ned nå! går greit fort med 100 mbit Lenke til kommentar
COMMANDO X Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har prøvd den demoen ja. Å jeg må nesten si at det var et Bra spill hehe. Jeg er jo fan av warhammer da så .... Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Noen likheter til Dawn Of War?. Som om jeg må få si det, var en av de beste spillene som jeg har prøvd i min tid Lenke til kommentar
COMMANDO X Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Noen likheter til Dawn Of War?. Som om jeg må få si det, var en av de beste spillene som jeg har prøvd i min tid 7230009[/snapback] Ja det er noen likheter, men jeg vil heller si at det er mer total war over det. Bl. a så bygger du ikke baser Lenke til kommentar
Janster Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Niks, dette spillet stinker, har ingenting med Dawn of War, men mer med Total War serien og gjøre...men da tenkt Total War 1 ..ikke RTW. Grafikken er søppel, spillet er søppel, det meste er søppel faktisk ,unntatt stemmene og armebyggern. Jan Lenke til kommentar
Bluesummers Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 det skulle da aldri være dawn of war heller? warhammer er ikke det samme som warhammer40k.... håper dette ligner litt på dark omen og shadow of the horned rat... likte de Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Må prøves når jeg får i gang Gamer PC igjen Er jo også gammel GW fan Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Laster ned nå. Gleder meg som en unge! Har bestandig vært en stor fan av Warhammer FB og Warhammer 40k. Blir bra neste år når WArhammer Online kommer! Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 WoooW! Gleder meg vanvittig! Dette kom som et sjokk på meg Et positivt sjokk! Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Tror jeg blir å gå for Empire i første omgang btw Edmund Blackadder: serien om deg ruler og Opeth er et utrolig bra band. Så dem liv på Wacken for noen år siden Endret 6. november 2006 av Daemonifuge Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) satan å stor demo. må være ny rekord for meg, i alle fall av demoer fra spill som ikke er lansert enda. edit: gleder meg, men vet ikke om jeg kommer til å like det, total war så litt kjipt ut. fordelen er vel at civilix endelig får en å spille med i denne type spill. stakkarn har masa om total war på lan i et år nå tror jeg Endret 6. november 2006 av Spirre Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 satan å stor demo. må være ny rekord for meg, i alle fall av demoer fra spill som ikke er lansert enda. Battle for Middle Earth II var vel 4GB? Eller husker jeg feil? Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 satan å stor demo. må være ny rekord for meg, i alle fall av demoer fra spill som ikke er lansert enda. Battle for Middle Earth II var vel 4GB? Eller husker jeg feil? 7234859[/snapback] 1,4 GB var den: http://gamer.no/nyhet/pc/ringenes_herre_ka...idgard_ii/23336 - installasjonen krevde imidlertid 6 GB. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 jeg testa ikke den demoen skal komme med en tilbakemelding i denne posten i morra, slik at den ikke blir så veldig oftopic Lenke til kommentar
Galdrafadr Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Fikk testet dette spilllet så vitdt i går. Grafikken var helt ok (jeg spillte bare to maps da. så jeg har ikke sett hvor mye spillet har å by på) Men det geniale er at du må bygge opp din egen hær, og dra den med deg. Du får følelser over hæren din, ettersom det er DIN hær, og DU har byggd den og formet den etter DITT behov. Den samme metoden er brukt i Dark omen og shadow of the horned rat, som er to geniale warhammerspill! Nå har jeg heller ikke testet ut dette med hærsystemet, men viss det fungerer som det gjorde i DO og SotHR er det bare +++. Etter de to kartene med kamp (+ en tur innom byen) ser jeg ikke helt hvorfor synest dette spillet er så "sinnsykt elendig". Det er jo bare førsteinntrykket jeg har fått med meg.. ingen bugs på de to map'ene, grafikken var som sagt OK. hvor er problemene som trekker det ned? Historie? - det får man jo ikke så mye av i en demo... BLAH skole!! Lenke til kommentar
edds Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Det forbauser meg at dette spillet ikke har fått mer oppmerksomhet på forumet. Jo mer jeg leser om det, jo mer entusiastisk blir jeg! Laster ned demoen as we speak, gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg