amdorintel Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Hei,som sakt i tidligere tråd så har jeg problemer med at dataen fryser og at det kommer opp blåskjerm hele tida..har også testet memtest og får en masse feil på begge brikker... har hørt dette kan løse seg med en biosuppdate..noe som aldri er gjort på dette hk.. Kan noen hjelpe meg med det? finne rette bios og forklare meg step by step hvordan jeg går fram? har kun lakt inn ny bios tidligere på epox kort men der følgte det med et prog som fant bios selv og oppdaterte den selv... har dfi infinity nF4 sli Endret 6. november 2006 av amdorintel Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 inngen som vet ...har ikke diskettstasjon heller Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Let etter info om BIOS og flashing hos produsenten av hovedkortet. Det vanlige er å legge noen filer på en bootbar floppy og starte PC'en med den. Har du ikke diskettstasjon kan du brenne en bootbar CD istedet. Info om dette kan du finne på denne siden. Sjekk også at minnebrikkene sitter ordentlig fast i soklene sine. Ta dem gjerne ut og sett dem nedi igjen for å være sikker. (Sørg for å være i kontakt med metallet i PC-kabinettet, så unngår du trøbbel med statisk elektrisitet.) Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 oki..takk...får se litt rundt og se om jeg finner noe:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå