endrebjo Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ble Smart uten noe problem, men fikk problemer med musen da jeg skulle trykke Fort!. Gammel kulemus som ikke er til å stole på. 7230675[/snapback] Man hadde da noen sekunder å gå på? Jeg plukka opp lommeboka fra gulvet med høyrehånda, så jeg fikk krøkket venstrehånda bort på musa og manøvrert musepekeren frem tid med venstra i tide. 7230705[/snapback] Ikke lett når jeg var vant til å bruke lang tid på å lese oppgaven, samtidig som musen kødder seg helt (les: ingen bevegelse). Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Du vet du er nerd når du føler du har et forklaringsproblem hvis du ikke klarer full score på slike dumme tester ... Lenke til kommentar
TrickyX Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Press the green button QUICK!! *panikk* Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg er brilliat, å andre forsøk Røyk ut på press the green button, QUICK!! Kan trøste meg med at jeg ikke er den eneste iallefall, men griselett var det Lenke til kommentar
Nilesen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Brilliant andre forsøk! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg klarte det! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 faen den testen var jo helt feil! Hater at man måtte begynne helt på nytt pga 1 liten feil 7230576[/snapback] Idiot Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Det blå kvadratet blir jo rektangel her, så måtte prøve alle før jeg fant det (*gå over med målebånd*) EDIT: Den som er rektangel, er 3x2,5cm her Endret 6. november 2006 av Matsemann Lenke til kommentar
kattekatt Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Press the lightest blue square? Hmm, mener jeg gjorde det, men neida. 7228705[/snapback] Square = firkant. Den lyseste klossen der var ingen firkant 7228805[/snapback] Square = firkant = en gjenstand med 4 kanter... Jeg vil si at alle de objektene der var firkanter. Hadde det stått kvadrat så hadde det vært noe annet. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Press the lightest blue square? Hmm, mener jeg gjorde det, men neida. 7228705[/snapback] Square = firkant. Den lyseste klossen der var ingen firkant 7228805[/snapback] Square = firkant = en gjenstand med 4 kanter... Jeg vil si at alle de objektene der var firkanter. Hadde det stått kvadrat så hadde det vært noe annet. 7233568[/snapback] Square = kvadratSquareroot = kvadratrot Definisjon av square Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor (geometry) a plane rectangle with four equal sides and four right angles; a four-sided regular polygon; "you can compute the area of a square if you know the length of its sides" Endret 6. november 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 ..og jeg som trodde jeg var smart. Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg ble kalt en idiot, fordi jeg ikke klarer å se forskjell på farger. Jeg er nemlig fargeblind, og klarte ikke den blå-farge testen. Latterlig test.... 7228889[/snapback] Pwnd by teh internetz! Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) . Endret 8. oktober 2012 av NorThy Lenke til kommentar
Axes Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Handler om tålmodighet og nøyaktighet. Jeg bommet første gangen da. ^^ Lenke til kommentar
rareben Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Jeg er Brilliant på første forsøk! Endret 7. november 2006 av rareben Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Ble smart, også kom jeg til "hit the green button QUICK!!", og da var det over før jeg var ferdiglest Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kom til der man skulle trykke på den lyseste firkanten. Tenkte ikke over at det skulle være kvadrat Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Yay, jeg klarte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå